Multiservice holder til på Åmot, men Lappebakken betjener kunder over et stort geografisk område. Fra Buskerud, Østfold og Vestfold, til Oslo og Akershus. Siden starten for 16 år siden er det mye som har endret seg, forteller han.
– Kort tid etter at jeg begynte i 1998 ble markedet stadig vanskeligere for brannstiger. Derfor måtte jeg videreutvikle tjenestene, og begynte etter hvert å legge tak. Siden det har det blitt mer og mer varierte jobber.
Lappebakken legger alltid ned et skikkelig stykke arbeid i oppdragene han mottar. Det har
ført til mange gode tilbakemeldinger, og dermed også til nye oppdrag. For Lappebakken er det
viktig at kundene får full oppfølging fra start til slutt.
– Du må stå på hele tiden. Jeg har ingen ansatte, men leier inn etter behov. Når vi er ute på oppdrag får vi bra tilbakemeldinger på at vi er høflige og hyggelige, og at det alltid er ryddig på plassen når vi jobber. Det aller viktigste for meg er at vi holder avtalene våre, at kundene vet at jeg er til å stole på, og at jobben blir profesjonelt utført, understreker han.
Det er ingen hemmelighet at det er hard konkurranse i bransjen. Men Lappebakken legger vekt på å gi kundene en ærlig og redelig pris. Han oppfordrer kundene sine til å sjekke referansene til Multiservice.
– Vi er avhengige av gode referanser i min bransje. Da får vi også inn nye oppdrag. Nå skal jeg bruke vinteren godt, slik at vi har mange nye oppdrag når våren kommer. Jeg får mange jobber på at jeg følger opp forespørsler og tilbud. Når jeg har lovt at jeg skal ringe opp igjen en potensiell kunde, så gjør jeg alltid det, sier Lappebakken.
Det er betegnende for filosofien i Multiservice. Lappebakken følger sine kunder fra A til Å, uten å ta snarveier. Det gir gode resultater for både kundene og Multiservice. Små jobber prioriteres like mye som større jobber.