152055-Privatmegleren Hafsrod og partners152055-Privatmegleren Hafsrod og partners2

Vi vil ha mest fornøyde kunder

Å selge et hus eller en eiendom kan være en svært personlig ting. Da er det viktig å ha en megler som forstår verdien av kundeservice, og det gjør Privatmegleren Hafsrød & Partners i Halden. Her kommer alltid kundene først.

Marianne Hafsrød Fredriksen etablerte meglerfirmaet under navnet Hafsrød & Partners sammen med broren Bjørn-André i 2008. Etter fem år som selvstendige, ble de en del av kjeden Privatmegleren.

– Det var et veiskille for oss, for det var tøft å stå alene. Særlig nå med sosiale medier er det bra å være en del av en kjede, slik at vi blir fulgt opp. I dag har firmaet to meglere i tillegg til meg som er daglig leder. Jeg er ikke megler selv, men tar hånd om økonomien og den daglige driften.

Å bistå kunder som enten ønsker å selge eller å kjøpe eiendom er hovedgeskjeften deres. I tillegg gjør de to meglerne verdivurderinger i forhold til banker når det gjelder refinansiering og det er behov for en meglertakst.

– Ved salg har vi en leveransebeskrivelse som beskriver prosessen fra til A til Å, og hvor kunden får være med hele veien. Det viktigste er å få frem hva kunden selger. Det er selvfølgelig en eiendom, men for mange er det også et livsverk som det er knyttet mye følelser til. Jobben vår blir derfor å få frem hva de selv føler er det beste med huset. Deretter fronter vi det på best mulig måte med gode bilder som fremhever dette.

Hafsrød Fredriksen forteller at det viktigste er å få en god dialog og kundekontakt fra første møte. Kundene er med hele veien, og bestemmer både bilder og tekst som skal brukes i boligannonsen og prospektet. Visningene er også en svært viktig del i prosessen.

– En megler er en medhjelper som skal hjelpe selgeren til å få best mulig pris for eiendommen sin. Vi selger heller færre eiendommer, for fokuset er på de gode opplevelsene for kundene. Privatmegleren er en kjede som er rendyrket spesialist på nærområder. Området vårt går fra Halden kommune langs svenskegrensen, opp mot Kornsjø, Enningdalen, Aremark og mot Svinesund. Det går mest i eneboliger, men også en del nybygg, utdyper hun.

For Privatmegleren som kjede er det et fellestrekk at de har et veldig fokus på å få frem eiendommen med gode bilder. De skiller seg også ut at ved at de har leveransebeskrivelser som kunden følger hele veien, og at de blant annet har romplakater på visningene.

– Det er den personlige kontakten som er viktig. Vi er ikke opptatt av å selge mest, men å ha fornøyde kunder.

Les mer...

2015-04-07 11.45

bilskadekvinesdal1

Profesjonell og rask bilskadehåndtering hos godkjent skadeverksted i Kvinesdal

Artikkel Bilskade Kvinesdal er utstyrt med moderne teknologi for å håndtere alle typer karosseri- og chassis-skader. For forsikringsselskaper utfører bilskadeverkstedet ulike reparasjoner og utskiftninger av bilglass,...
stedarkitektur3

Arkitektkontor i Skien løser arkitektoniske utfordringer med en kreativ tilnærming

Artikkel STED Arkitektur består av fagkyndige arkitekter med lang og variert erfaring, som løser utfordringer på en kreativ og nyskapende måte. – Kreativitet er en stor del av faget vårt, konstaterer daglig leder...

    Kontaktinformasjon

    • Privatmegleren Hafsrød & Partners
    • www.privatmegleren.no
    • Telefon:
      69 17 92 90
    • Adresse:
      Tollbugata 5
      1767 Halden
    national-cancer-institute-NFvdKIhxYlU-unsplash

    Å jobbe som vikar

    Å jobbe som vikar via et vikarbyrå i Norge har mange fordeler, men det kan også være svært gunstig for en bedrift å innleie fra bemanningsforetak.

    hellofresh

    Hvordan skape mer hygge på kjøkkenet

    For mange er matlaging bare en av hverdagens plikter, en ndvendighet som nesten går på autopilot. Brødskiver smøres, poteter koker og oppvasken går, alt uten at du tar deg mye tid til å tenke over det. Kjøkkenet er gjerne ikke det første rommet du forbinder med hygge og kos, men vi mener det burde være det.

    compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

    Farvel til tradisjonell leksehjelp?

    Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

    Arkiv