stoltekjökken4Detstoltedetstolte2stoltekjökken3stoltekjökken2stoltekjökken194008w1

Kjøkkenløsninger på detaljnivå

Siden 1999 har Det Stolte Kjøkken i Sandvika tilbudt tilpassede kjøkkenløsninger til både bedrift og privatmarked, med leveringstid på fem til seks uker.

Et tilpasset kjøkken har mange ansikter. For noen er det et kjøkken som preges av moderne flater, MDF-profiler i mørke, stilrene farger og med håndtak av glass. For andre er svaret et klassisk herregårdskjøkken med duse farger og massivt materiale med stukkaturer. Uansett hva du måtte ønske, så kan Det Stolte Kjøkken levere det til din leilighet, hus, hytte eller næringslokale. For noen må kjøkkendrømmen vente fem til seks måneder før den har blitt levert, men kunder av Det Stolte Kjøkken må kun vente i opptil fem til seks uker.


– Vår jobb er å realisere kjøkkendrømmer med spesialløsninger etter kundens ønsker, hvor vi også skal ha konkurransedyktige priser, forteller salgsmedarbeider i Det Stolte Kjøkken, Filip Selvig.



Det Stolte Kjøkken er samarbeidspartner med store selskaper som Bosch, Siemens, Horn benkeplater, Kitchenline og Naturstein AS. Deres benkeplateleverandører tilbyr gode betingelser samt leveringstid på inntil en uke fra oppmåling. 


Det Stolte Kjøkken kan også skaffe blant annet belysning, for å kunne tilby et så komplett kjøkken som overhodet mulig. For å virkelig utnytte all plassen og de mulighetene ditt kjøkken byr på, så må Det Stolte Kjøkken tenke utenfor boksen sammen med kundens ønsker og behov. Det Stolte Kjøkken lager unike, smarte løsninger for å få plass til alt du måtte ha av kjøkkenutstyr og matvarer, i god harmoni med utseende og funksjon. 


I Showrommet til Det Stolte Kjøkken kan man få et innblikk og hjelp med hvilken kjøkkenløsning som kan tilpasses best for kunde, behov, utseende og funksjon. De kan levere til både privatpersoner, bedrifter samt store og mindre prosjekter.


– Vi har over 25 års erfaring, så vi er vant til å tenke nytt og innovativt. Det vi er best på er å skreddersy etter kundens ønsker, alle kunder er unike og det skal gjenspeiles i valg og utforming av kjøkkenet. Våre ansatte har faglig tyngde og kompetanse samt utdannelse innen bygg og snekkerfaget, hvilket medfører en dypere forståelse samt innsikt for løsninger. Dette gir oss en stor fordel i å finne gode tilpasninger.



Det Stolte Kjøkken har valgt å være en litt mindre bedrift, med litt færre kunder enn noen av konkurrentene i nærområdet for å få nærmere kontakt med sine kunder. Salgsmedarbeider Selvig trekker frem at det positive med størrelsen deres er at de har mer tid å bruke på hver en kunde. Kunden skal føle seg sett og ivaretatt, dette får de til ved at kunden alltid vil få en kjøkkenspesialist med seg, forteller Selvig. 


– Når kunden kommer inn med et prosjekt, så lager vi en visuell idé og plantegning basert på kundens ønsker. Vi kommer med innspill og skreddersyr løsningen basert på de mulighetene og begrensingene deres kjøkken gir. Den største fordelen med oss er at vi kan fikse det meste, uavhengig av mål, farger og stil. Flere kunder tror denne planleggingsprosessen koster masse, men den er inkludert i veien frem til å finne den riktige løsningen.


– Kundegruppen til Det Stolte kjøkken strekker seg over hele Norge, flere av kundene velger oss fordi de foretrekker en mindre leverandør med god innsikt i kjøkkenløsninger.


Bare for noen uker siden hadde Selvig en kunde fra Holmen som ønsket seg et herregårdskjøkken.


– Deres nåværende kjøkken var skjevt, hadde dårlig planløsning og det var plassmangel. Løsningen vi hadde, var å lage en helt ny planløsning med tegninger; vi skreddersydde nye kjøkkenskap og tilpasset alt etter deres ønsker og stil. Slike ting gjør vi for kunder, sier Selvig. 



Det Stolte Kjøkken har engasjert egne håndverkere som er godt kjent innen bransjen og har god dynamikk. Dette er med på å skape den type kundeopplevelser som Selvig brenner for. 


– De tilbakemeldingene vi oftest får fra kunden er at vi har rask leveringstid, god oppfølging og at vi er grundige og effektive. Vi vet at dette er et kjøp kunden ikke gjør ofte, det er ofte et "once in a lifetime-kjøp", så her gjelder det å gi individuell oppfølging og se kundens behov. Og en ti års fabrikkgaranti er et pluss i margen ved slike store, viktige kjøp.


Det viktigeste fokuset til Sandvika-bedriften er i framtiden å fortsatt kunne opprettholde sine fornøyde kunder. Med dette vil bedriften fokusere på kvalitet foran kvantitet, slik at fokuset på fornøyde kunder blir opprettholdt.

Les mer...

2019-08-04 21:00

194014w1

Slik blir internett et sikrere sted

Artikkel – Du har stort sett ikke kontroll på nettstedet ditt og hvem du deler data med, men vi kan gi deg den kontrollen. Cookie Information Norge, med Jan Morten Andersen i spissen, har ambisjoner om å gjøre...
194021w5

Norsk kjøkkenkvalitet gir best verdi for pengene

Artikkel – Ganske ofte kommer det inn kunder som bare trenger å bytte hengsler på Huseby-kjøkkenet sitt, og da er kjøkkenet kanskje 40 år gammelt, forteller interiørdesignerne Veronica Nordseth og Margaret Nordsveen...

    Kontaktinformasjon

    • DET STOLTE KJØKKEN
    • E-post
    • Facebook
    • Instagram
    • Telefon:
      21 08 99 06 / 45 66 42 49
    • Adresse:
      Jongsåsveien 2E, 1337 Sandvika
    193w2

    Hytteliv på svenskekysten

    Idylliske Bohuslän lokker mange sol- og badelystne nordmenn over svenskegrensa – sommer etter sommer. Bransjemagasinet har pratet med to erfarne feriehus-meglere, som forteller at de stadig får henvendelser fra kjøpelystne nordmenn.

    67532874

    Et plantebasert liv: For dyrene, miljøet og helsen

    Bransjemagasinet har gått i dybden på det vegetariske kostholdet og hvordan et plantebasert kosthold påvirker dyrene, vår helse og vårt klimaavtrykk her på jorda.

    Arkiv