– Jeg synes jeg er gøy å få frem det beste i folk! Som pedagog i barnehage oppdaget jeg at vi har ulike vikarer, og jeg vet hvor viktig vikarene er for å få dagen til å gå rundt. Oppfølging er avgjørende, og det at hver barnehage skal få sin unike vikar. Derfor prøver jeg å bli godt kjent kundene, ved å lære og spørre meg frem til hva de egentlig vil ha, sier hun.
Sandvik drar selv ut på vakt hver 14. dag. På den måten får hun unik førstehåndsinformasjon om hvordan hverdagen for vikarene er og hva som fungerer, slik at hun kan bidra med gode råd og tips.
– Kundene våre vet at de kan henvende seg til oss når som helst. Søndag ettermiddag slår jeg på telefonen, og da kan det tikke inn tekstmeldinger fra kunder. Vi sørger for at barnehagene har en vikar på plass når uken starter, slik at de kan legge seg til å sove i trygghet uten å måtte stresse med dette når de kommer på jobb mandag morgen.
Vikarbyrået har nedslagsfelt i Drammensområdet og de nærliggende kommunene, og Sandvik forteller at hun ser veldig positivt på fremtiden.
– Jeg trives så godt med jobben, og får mange positive tilbakemeldinger. Det er viktig for meg å ha personlig kontakt med både kundene og vikarene, jeg svarer og gir tilbakemeldinger med én gang.
”Alvens leverer og det gjør de alltid.” Det er bare én av mange gode tilbakemeldinger firmaet har fått fra sine kunder.