Engh har vært i bransjen siden i 1999, og etablerte Drammensaveldingen av kjeden Steinspruten Bilglass i 2012. Bedriften holder til på Lier, og har fem ansatte som driver med utskifting og reparasjon av alt innen bilglass, fra den minste steinsprut til store skader.
– 90 % av det vi gjør er fakturert mot forsikringsselskaper, og det med reparasjon er veldig viktig. Om bileiere kjører med glasset til det sprekker, gjør det kostnadene høyere, sier han engasjert.
De fleste kundene får de via forsikringsselskapene, og mange av dem er bedriftskunder.
– Det vi tilbyr for bedriftsmarkedet, er at vi kan hente og bringe biler slik at kundene slipper å dra fra jobben. De kan bare ringe, så kommer vi så fort vi kan! Vi holder avtalene og tar oss av jobben, det er ingenting å lure på.
Det er ingen tvil om Steinspruten Bilglass avd. Drammen vektlegger service, og at de gjør sitt ytterste for at det skal gå smidig og kjapt for kundene.
– 24 timers service er en selvfølge, og vi kan også komme hjem til folk og både hente bilene samt gjøre jobben på stedet. Det er litt unikt med oss, for den tjenesten er det ikke mange som tilbyr. Når det gjelder service, er vi vel nesten syke, småler Espen Engh.
Og da er det kanskje ikke så rart at de stadig mottar både konfekt og blomster fra fornøyde kunder?
– Det er små marginer, så man må stå på. Jeg trives veldig i dette yrket, og treffer mye folk når vi farter rundt, for oppdrag kan vi ta nesten hvor som helst. Ingen jobb er verken for liten eller stor, og vi har dyktige ansatte med lang erfaring. Jeg er veldig optimistisk med tanke på fremtiden, for Steinspruten som kjede er snart landsdekkende, med stadig flere avdelinger over landet.