182003såaaa182003182003-dd182003pdås182003dssfd182003pdåsd182003pdåsddd182003pdåsee182003pdåsådd182003pssss182003pås182003s182003ssr182003å182003åd182003åe182003ås182003øss

Gjør din bedrift mer synlig

Trenger man en eksponerings-boost for å nå ut til flere kunder, kan Promotions.no hjelpe med design av logo og trykk på tekstil, dekor til bil, båt, skilt - alt innen reklameprodukter.

Både nyoppstartede og etablerte bedrifter kan nytte seg av å ta markedsføringen til neste nivå med profilerte produkter. Promotions.no AS i Åsane utenfor Bergen, tidligere Bergesen Printservice, har nær 30 års erfaring med foliedekor, trykk og profileringsprodukter. Bedriften produserer og leverer produkter fra verdensledende leverandører til profilering og markedsføring i inn og utland.


182003pssss


– Helfoliering av en bil tar cirka tre dager, da vasker vi og avfetter så det er helt rent og folien setter seg perfekt, sier eier og daglig leder Petter Dagfin Bergesen.

Vil skape «wow-faktor»

Bergesen har utført tjenester for blant annet McDonalds, Kavli, Lerøy, Bergen Kommune og Atea, og hjelper like gjerne private kunder som offentlige.

– Nå er det snart russetid og mange vil kle inn bussen sin med logoer og forskjellig «stæsj». Vi har også leverandører rundt i hele landet, og montører i de store byene for de som ikke er i Bergensområde.


182003pdåsådd


Bergesen forteller at bedriftstrenden lener mer mot synligere og stiligere design.

– Enten vil de ha noe enkelt og bare vise at her er jeg, eller så vil de ut og promotere seg selv og virkelig vise at du har annonsen med deg over alt. Det er flere som vil ha det slik at forbipasserende tenker ’Wow hva var det’ –  noe stilig som øynene hviler på.

Ledende leverandør 
Gjennom snart 30 år i bransjen har Bergesen utvidet tilbudet sitt fra foliering til å omfatte så og si alt innen reklameprodukter.

– Vi tilbyr også silketrykk og trykk på tekstil, og vi er underleverandører til en del store sportskjeder som G-Max og Sport 1.


Draktreklame til idrettslag, klistremerker, bilder, etiketter, matgaver, rollup, aluminiumskilt, penner, kopper og mye mer står på produktlisten til Promotions.no AS.

–  En kjent musiker bestilte markører med eget navn da de skulle til Spania og spille golf, smiler Bergesen.


182003åd

Bedriften med beliggenhet på Nyborg satser på tilgjengelighet og kort leveringstid – samt kvalitet og pris.

– Bruk oss for kvalitet og leveringstid. Noen store er det lengre leveringstid på, men vi har muligheten til å snu oss rundt. Mine ansatte her er det full fart på, og vi er her når det gjelder. Det som er i skuddet nå er resirkulert, økologisk og miljøvennlig materiale for fremstilling av folier, reklameartikler og tekstiler, sier han og legger til:


– Bare ta kontakt via telefon, email, Instagram eller Facebook – vi er synlige over alt.

Les mer...

2018-03-16 15.30

porscheoslo7

Er du klar for en helt annen opplevelse?

Artikkel Porsche Center Oslo, er mer enn bare en bilforhandler – det er en opplevelse. – Vi jobber hardt med å gjøre besøket hos oss spennende og interessant, sier daglig leder Petter Johannessen.
porschekristiansand1

Tradisjon og innovasjon hos verdens fremste bilmerke

Artikkel – Porsche står for tradisjon, men også innovasjon, fastslår plassjef og Porsche-entusiast Frode Zaar hos Porsche Center Kristiansand.

    Kontaktinformasjon

    freshinteriør3

    Unike kjøkkenforretninger er først ute med trender

    Opptatt av trender og alltid på jakt etter det nyeste? Da bør du stikke innom Fresh Interiør! – Leverandørene våre skaper ofte trender istedenfor å kopiere de, forteller daglig leder Morten Winterstad.

    solvangrevisjon1

    Statsautorisert revisor Asbjørn Solvang: – Revisor bør brukes til mer enn bare tall og regnskap

    Solvang Revisjon har en lang tradisjon med revisortjenester for små og mellomstore bedrifter.   – Det kan være nyttig å bruke en revisor til mer enn bare en som kontrollerer, opplyser Asbjørn Solvang, daglig leder i Solvang Revisjon AS.

    IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

    IKEA forener verden

    Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

    Arkiv