IMG_3985

Når du ut til din målgruppe?

Trenger dere ekstra hjelp for å få fart på virksomheten? Har dere kanskje en nyhet som dere vil presentere? Da er en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet et godt valg.

Det Norske Bransjemagasinet ble etablert allerede i 2008. I løpet av disse årene har mange tusen norske, og utenlandske bedrifter, presentert sine virksomheter i vårt magasin og på vårt nettsted. Det Norske Bransjemagasinet, er et medium for betalt innhold. Alle kundeartikler blir publisert i vårt trykte og digitale magasin, på vår hjemmeside, og i sosiale medier. Gjennom publisering på Facebook, LinkedIn og Instagram garanterer vi at artikkelen når ut til riktig målgruppe. Vi tilpasser alt innhold for å utnytte alle de muligheter sosiale medier tilbyr.


Våre innholdsrådgivere har stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Dere velger selv hvem som skal motta deres sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Hver måned presenterer vi statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.


Med en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet får du:

-  Publisering på trykk i vårt magasin. 

-  Publisering på vår hjemmeside.

-  Publisering i vårt digitale magasin med ca. 500 000
bestilte Facebook- og LinkedIn-visninger.

-  Et garantert antall visninger av den sponsede artikkelen deres.

-  En artikkel som er tilgjenglig i vårt søkbare, digitale arkiv.

-  Retten til fritt å bruke materialet deres i andre sammenhenger.


Vi har også andre muligheter til å være med. Du kan for eksempel velge blant følgende: 

- Kortfilm til sosiale medier

- Annonseplass i magasinet (helside)

- Bannerannonse på vår hjemmeside


Vi kan også komme med tilbud for bruk av vår hjemmeside for publisering av eksterne artikler.


Kontakt oss gjerne for mer informasjon: henrik.gimleholm@norskebransjemagasinet.no eller 

magnus@norskebransjemagasinet.no ,så forteller vi mer om hvilke muligheter vi kan tilby.

Du kan også bruke kontaktskjemaet under.




Takk for din besked, Vi vil svare deg snarest mulig!

dinbruktbil1

Slik gjør du det beste og tryggeste bruktbilkjøpet

Artikkel Dinbruktbil.no avdeling Porsgrunn, gransker bruktbilene nøye, og utbedrer eventuelle feil før de selger dem videre – alltid med en trygg og god garantiordning. – Kundene kan være sikre på at...
agderhus_2

Agderhus realiserer kundens drømmehus

Artikkel Husprodusenten Agderhus AS satser på å være blant de markedsledende på pris, og tilbyr sine kunder et 100 prosent kundetilpasset hus – med arkitekttjenester inkludert i prisen.
freshinteriør3

Unike kjøkkenforretninger er først ute med trender

Opptatt av trender og alltid på jakt etter det nyeste? Da bør du stikke innom Fresh Interiør! – Leverandørene våre skaper ofte trender istedenfor å kopiere de, forteller daglig leder Morten Winterstad.

IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

IKEA forener verden

Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

solvangrevisjon1

Statsautorisert revisor Asbjørn Solvang: – Revisor bør brukes til mer enn bare tall og regnskap

Solvang Revisjon har en lang tradisjon med revisortjenester for små og mellomstore bedrifter.   – Det kan være nyttig å bruke en revisor til mer enn bare en som kontrollerer, opplyser Asbjørn Solvang, daglig leder i Solvang Revisjon AS.

Arkiv