IMG_3985

Når du ut til din målgruppe?

Trenger dere ekstra hjelp for å få fart på virksomheten etter ferien og den tøffe våren? Har dere kanskje en nyhet som dere vil presentere? Da er en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet et godt valg.

Det Norske Bransjemagasinet har eksistert siden 2008. I løpet av disse årene har mange tusen norske, og utenlandske bedrifter, presentert sine virksomheter i vårt magasin. Alle artikler blir publisert i vårt trykte og digitale magasin, på vår hjemmeside, og i sosiale medier. Gjennom publisering på Facebook, LinkedIn og Instagram garanterer vi at artikkelen når ut til riktig målgruppe. Vi tilpasser alt innhold for å utnytte alle de muligheter sosiale medier tilbyr.


Våre innholdsrådgivere har stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Dere velger selv hvem som skal motta deres sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Hver måned presenterer vi statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.


Med en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet får du:

-  Publisering på trykk i vårt magasin som blir distribuert til større firmaer. 

-  Publisering på vår hjemmeside.

-  Publisering i vårt digitale magasin med en garantert spredning til 

     500 000 Facebook-brukere og 10 000 LinkedIn-brukere.

-l  Et garantert antall visninger av den sponsede artikkelen deres.

-  En artikkel som alltid er tilgjenglig i vårt søkbare, digitale arkiv.

-  Retten til fritt å bruke materialet deres i andre sammenhenger.

-l  En artikkel, tilpasset med søkeord som sørger for at dere kommer høyt   

     opp på de største søkemotorene.


Kontakt oss gjerne for mer informasjon: henrik.gimleholm@norskebransjemagasinet.no eller 

magnus@norskebransjemagasinet.no ,så forteller vi mer om hvilke muligheter vi kan tilby.

Du kan også bruke kontaktskjemaet under.


Video om hvordan vi jobber med Content Creation



Takk for din besked, Vi vil svare deg snarest mulig!

20210101_164634

Selger mest av den dyreste

Artikkel Crawfords garasjeporter har skreddersøm, et patentert skinnesystem og mange valgmuligheter. – Når du har et sånt merke i ryggen, selger det seg nesten selv, sier daglig leder ved Crawford Center...
211002w1

Slik realiserer du husdrømmen

Artikkel Å realisere husdrømmen, er enklere enn mange tror. Ifølge Mesterhus Tønsberg, er det en misforståelse at det å bygge eget skreddersydd, istedenfor et kataloghus, er dyrere.
nyheterny

Nyhetsnotiser uke 3

Her samler vi et utvalg av nyheter innen norsk næringsliv fra uken som har gått..

IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

IKEA forener verden

Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

Tone.3

Skjønnhetseksperten

Tone Vid Skipá

Arkiv