IMG_3985

Når du ut til din målgruppe?

Trenger dere ekstra hjelp for å få fart på virksomheten? Har dere kanskje en nyhet som dere vil presentere? Da er en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet et godt valg.

Det Norske Bransjemagasinet ble etablert allerede i 2008. I løpet av disse årene har mange tusen norske, og utenlandske bedrifter, presentert sine virksomheter i vårt magasin og på vårt nettsted. Det Norske Bransjemagasinet, er et medium for betalt innhold. Alle kundeartikler blir publisert i vårt trykte og digitale magasin, på vår hjemmeside, og i sosiale medier. Gjennom publisering på Facebook, LinkedIn og Instagram garanterer vi at artikkelen når ut til riktig målgruppe. Vi tilpasser alt innhold for å utnytte alle de muligheter sosiale medier tilbyr.


Våre innholdsrådgivere har stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Dere velger selv hvem som skal motta deres sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Hver måned presenterer vi statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.


Med en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet får du:

-  Publisering på trykk i vårt magasin. 

-  Publisering på vår hjemmeside.

-  Publisering i vårt digitale magasin med ca. 500 000
bestilte Facebook- og LinkedIn-visninger.

-  Et garantert antall visninger av den sponsede artikkelen deres.

-  En artikkel som er tilgjenglig i vårt søkbare, digitale arkiv.

-  Retten til fritt å bruke materialet deres i andre sammenhenger.


Vi har også andre muligheter til å være med. Du kan for eksempel velge blant følgende: 

- Kortfilm til sosiale medier

- Annonseplass i magasinet (helside)

- Bannerannonse på vår hjemmeside


Vi kan også komme med tilbud for bruk av vår hjemmeside for publisering av eksterne artikler.


Kontakt oss gjerne for mer informasjon: henrik.gimleholm@norskebransjemagasinet.no eller 

magnus@norskebransjemagasinet.no ,så forteller vi mer om hvilke muligheter vi kan tilby.

Du kan også bruke kontaktskjemaet under.




Takk for din besked, Vi vil svare deg snarest mulig!

toyotaoslo5

Starten på en spennende fremtid for bilmerkene Lexus og Toyota

Artikkel Både Toyota og Lexus har kommet med elbiler som virkelig har x-faktoren og som oppfyller bilkjøperens alle krav og forventninger. – X-faktoren når det gjelder elbiler, er jo hvordan de fungerer...
cremakaffebrenneri4

Dette er den perfekte gaven til den som har alt

Artikkel Hva gir man egentlig i gave til den som har alt? Crema Kaffebrenneri i Sandefjord, har svaret!
hytte

Utnytt din gamle hyttes potensiale

Hyttekulturen står sterkt i det norske samfunnet. Mange har hytter som har gått i arv gjennom generasjoner, og som med tiden trolig har blitt slitt og trenger oppussing. I dag bygges det nye hytter for fullt, og dessverre blir mange eldre hytter stående tomme eller revet ned for å bygge nytt. 

national-cancer-institute-NFvdKIhxYlU-unsplash

Å jobbe som vikar

Å jobbe som vikar via et vikarbyrå i Norge har mange fordeler, men det kan også være svært gunstig for en bedrift å innleie fra bemanningsforetak.

93909511-f1e9-468e-bcc8-216c5ed2a48ehttps-__unsplash.com_photos_3XQI4AjG36c

Hvem har ansvaret for brannsikkerheten i borettslag og sameier?

Ansvaret for brannsikkerheten i et borettslag eller sameie er delt mellom eieren av bygget og styret. Men beboere har også et ansvar. Her kan du lese mer.

Arkiv