Omoss

Om oss

Raven Media AS er et medieselskap som hjelper varemerker med å skape engasjerende innhold og levere resultater med kampanjer innen content marketing og native advertising.

Vi tilbyr skreddersydde løsninger på så vel trykte som sosiale medier. Med vårt flaggskip, Det Norske Bransjemagasinet, hjelper vi årlig flere hundre bedrifter med å nå ut til nye kunder, øke sin inntjening og forsterke sine varemerker.


Vi er i stadig utvikling og arbeider hardt for å være en ledende aktør i en raskt voksende bransje. Vi ønsker å være et naturlig alternativ for våre kunder. Dette er noe vi er veldig stolte over, og som vil føre oss sterke inn i fremtiden – sammen med deg.


Besøk oss gjerne på Facebook, Instagram, LinkedIn.



Informasjon om Personopplysninger

20210101_164634

Selger mest av den dyreste

Artikkel Crawfords garasjeporter har skreddersøm, et patentert skinnesystem og mange valgmuligheter. – Når du har et sånt merke i ryggen, selger det seg nesten selv, sier daglig leder ved Crawford Center...
211002w1

Slik realiserer du husdrømmen

Artikkel Å realisere husdrømmen, er enklere enn mange tror. Ifølge Mesterhus Tønsberg, er det en misforståelse at det å bygge eget skreddersydd, istedenfor et kataloghus, er dyrere.
193w2

Et hytteliv på svenskekysten

Idylliske Bohuslän lokker mange sol- og badelystne nordmenn over svenskegrensa – sommer etter sommer. Bransjemagasinet har pratet med to erfarne feriehus-meglere, som forteller at de stadig får henvendelser fra kjøpelystne nordmenn.

IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

IKEA forener verden

Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

Tone.3

Skjønnhetseksperten

Tone Vid Skipá

Arkiv