Omslag1

Innhold

I dag er vi et forlag som tilpasser vårt konsept for de store mulighetene som sosiale medier har å tilby. Med spredning av artiklene gjennom Facebook og LinkedIn åpnes helt nye muligheter for våre omtaler å nå de rette leserene. Foruten publisering i vårt magasin spres artiklene gjennom sosiale medier til riktig målgrupper.


Vi har et stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer.  Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medie. Som medvirkende, velger du selv hvem  som skal motta din sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Videre kan vi presentere statistikk på nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.



Kontakt oss gjerne for mer informasjon på post@norskebransjemagasinet.no eller bruk kontaktskjemaet under.


Tack för visat intresse!

171049 FM

Fordi barn har lyst til å lære | Falkensten Montessoriskole

Artikkel Ved Falkensten Montessoriskole i Horten har man god tid til hver enkelt elev. Det undervises i blandede aldersgrupper, dagen er inndelt i to lange arbeidsøkter og barna gis frihet til å ta positive...
171129-AEI2d

Sørlendingene med det gode ryktet | Agder El Installasjon

Artikkel - Som en elektroinstallatør leverer vi alt innen elektrisk til både private og næring, og kan levere varmeanlegg med elektrisk varme og luft til luft. Miljø er viktig for oss, og vi har fokus...
puff_Matej Kastelic

Event.no

Et vellykket arrangement

DFDS_puff

DFDS Seaways

Et jobbmøte utenom det vanlige

Arkiv