Omslag1

Innhold

I dag er vi et forlag som tilpasser vårt konsept for de store mulighetene som sosiale medier har å tilby. Med spredning av artiklene gjennom Facebook og LinkedIn åpnes helt nye muligheter for våre omtaler å nå de rette leserene. Foruten publisering i vårt magasin spres artiklene gjennom sosiale medier til riktig målgrupper.


Vi har et stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer.  Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medie. Som medvirkende, velger du selv hvem  som skal motta din sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Videre kan vi presentere statistikk på nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.



Kontakt oss gjerne for mer informasjon på post@norskebransjemagasinet.no eller bruk kontaktskjemaet under.


Video om hvordan vi jobber med Content Creation



Tack för visat intresse!

Sommerhilsen

Pangstart på en innholdsrik høst

Artikkel Perioden fremover kommer til å bli utfordrende og lærerikt for Det Norske Bransjemagasinet, som allerede er godt i gang med sesongens første magasin. Denne gangen kan leserne forvente seg et...
173016-l

Du går vel ikke i merkeverksted-fella?

Artikkel Fremtiden ser mer enn lovende ut for Mandal Bilteknikk AS. Med nye, store lokaler har de fått muligheten til å utvide både tjenester og tilbud. Alt til det beste for kundene!
Uten-navn-1s

Passion 4 Baking

Med kjærlighet som den viktigste ingrediensen


puff_Matej Kastelic

Event.no

Et vellykket arrangement

Arkiv