Omslag1

Innhold

Vi er et forlag som tilpasser konseptet vårt for alle de store mulighetene sosiale medier har å tilby. Gjennom spredning av artikler gjennom Facebook og LinkedIn, kan vi nå ut til de riktige leserne på helt nye måter. Ved siden av publisering i vårt trykte magasin, spres artiklene også gjennom sosiale medier til spesielt utvalgte målgrupper.


Vi har et stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Som medvirkende, velger du selv hvem som skal motta din sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Videre kan vi presentere statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.



Kontakt oss gjerne for mer informasjon på post@norskebransjemagasinet.no eller bruk kontaktskjemaet under.


Video om hvordan vi jobber med Content Creation



Takk for din besked, Vi vil svare deg snarest mulig!

193015w4

Gjenoppbygger Fredrikstad by

Artikkel – Bygger man by, så bygger man ikke bare boliger; vi skal helst både bo, oppleve og arbeide her, sier Trond Delbekk, administrerende direktør i byutviklingsselskapet Værste AS.
193027w2

– Ikke vent med en brannteknisk kontroll

Artikkel Vet du hvordan den branntekniske tilstanden er i ditt bygg? Ikke vent til brannalarmen går, før du finner ut om det branntekniske fungerer, oppfordrer Bygg og Brannteknikk AS.
Norskkunsthandverk

Norsk design – en kulturarv av de sjeldne

Designbutikken Norway Designs i Stortingsgaten 28 i Oslo, selger nordiske småskalaprodukter - i stor skala. Norway Designs vil at vi omgir oss med norske kvalitetsprodukter, og har en god forklaring til hvorfor.

Tone.3

Skjønnhetseksperten

Tone Vid Skipá

Arkiv