skienbobilhotell2skienbobilhotell1skienbobilhotell3skienbobilhotell4

Derfor benytter stadig flere bobileiere seg av bobilhotell

Bobilhotell er blitt stadig mer utbredt, og hos Skien Bobilhotell, tar man seg like godt av bobileierne som bobilene! – Vi tar oss god tid til hver enkelt kunde, og det skal være hyggelig for kundene å komme hit, understreker daglig leder Nicoline Wahlstrøm.

Skien Bobilhotell startet opp midt i koronapandemien, og hadde sitt første hele driftsår i 2021. Ole Andre Risnes, som er administrerende direktør i Pancom Management, kan fortelle at Bobilhotellet ble startet etter et initiativ fra Pancom Management; et selskap som investerer i små og mellomstore bedrifter.


– Bakgrunnen til Skien Bobilhotell var at vi fikk mulighet til å kjøpe dette bygget, som da var et lager med noe bobilvirksomhet og annen utleie. Dette var midt i korona-tiden, og vi så at det var et behov for lagring av bobiler, så da tenkte vi at vi har jo bygget – og vi har sannsynligvis også markedet, smiler Ole-Andre Risnes, styreleder i Skien Bobilhotell.



Imøtekommende og lyttende
Det var slik bobilhotellet midt i Skien sentrum ble født. Men før bobilhotellet kunne ta imot bobiler og deres eiere, var det en del tilpasninger og investeringer som måtte til for å optimalisere bygget for bobillagring. Rollen som «serviceperson» og daglig leder, gikk til Nicoline Wahlstrøm, som fra tidligere jobbet sammen med Ole-Andre i Pancom Management. Hun forteller at tilbakemeldingene fra bobilhotellets gjester så langt har vært svært positive, og hun legger stor vekt på å imøtekomme kundenes ønsker og lytte til deres behov.


– Dette bygget er stort – nesten 4 000 kvadratmeter, og det er mange kunder som synes det grå gulvet, med en god høyde under taket, gjør lokalene fine. Men det vi har solgt mye på er nok tilgjengeligheten; at det ligger så sentralt. Vi har til og med kunder fra Tønsberg og Sandefjord! Vi er veldig åpne for tilbakemeldinger, og det meste kan vi som regel fikse – både små og store utbedringer. Vi har vært veldig åpne og nysgjerrige, og satt oss inn i markedet, forteller Nicoline.



Tar seg god tid til kundene
Ole-Andre forteller at de har fått drahjelp av den generelle veksten i bobilmarkedet. Flere er nødt til å lagre bobilen sin et sted, på grunn av få parkerings- og lagringsmuligheter, spesielt siden mange godt voksne ofte flytter fra større hus til mindre leiligheter.


– I den sammenhengen er det mange som flytter fra store hjem, til mindre bosted, som derfor har mer kapital til å kjøpe finere bobiler, og som da er enda viktigere å oppbevare inne i oppvarmede lokaler, forklarer Nicoline.


Nicoline stortrives med å være Skien Bobilhotells ansikt utad. Hun møter masse hyggelige bobilkunder hver eneste dag, og mener det er viktig å være serviceinnstilt. Ofte møter hun kundene i døra med en kaffekopp, et stort smil og med god tid til en rundtur i bobilhotellets lokaler før bobilen parkeres.



– Vi tar oss god tid til hver enkelt kunde, og det skal være hyggelig for kundene å komme hit. Det er viktig at hver kunde blir hørt, for de velger og leie plass hos oss, og da skal de også få god service. Og så er jo bobilkundene utrolig hyggelige mennesker, så det er bare hyggelig å servere kaffe og yte god service! Jeg gleder meg til å gå på jobb og møte kundene mine hver eneste dag, avslutter en sprudlende glad Nicoline.

Les mer...

2022-08-01 10.45

preftek4

Konkurransedyktig prefabrikkeringsaktør leverer effektive løsninger til offentlige bygg

Artikkel Preftek AS, er Norges ledende leverandør av prefabrikkerte løsninger for energisentraler og rørtekniske rom – skreddersydde løsninger og produkter av høy kvalitet for kunder med ulike behov. – Det er...
bilskadekvinesdal1

Profesjonell og rask bilskadehåndtering hos godkjent skadeverksted i Kvinesdal

Artikkel Bilskade Kvinesdal er utstyrt med moderne teknologi for å håndtere alle typer karosseri- og chassis-skader. For forsikringsselskaper utfører bilskadeverkstedet ulike reparasjoner og utskiftninger av bilglass,...
Til hjemmesiden

    Kontaktinformasjon

    sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

    Digitale møter: Tips for nybegynnere

    Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

    vidaxl

    Fem måter å nyte mer tid utendørs

    Uansett hvor du bor, om det er i et hus med hage, en leilighet, eller en hybel, er det synd om du ikke utnytter sjansen til å tilbringe ekstra tid ute, spesielt i sommermånedene. Når solen er ute og temperaturen stiger, er det mange som liker å få litt frisk luft og naturlig D-vitamin. Men kanskje synes du det er vanskelig å forlate hjemmet av en eller annen grunn? Heldigvis er det ingen grunn til bekymring. Vi har samlet en liste over måter å lokke deg selv til å begi deg ut i den solfylte naturen.

    93909511-f1e9-468e-bcc8-216c5ed2a48ehttps-__unsplash.com_photos_3XQI4AjG36c

    Hvem har ansvaret for brannsikkerheten i borettslag og sameier?

    Ansvaret for brannsikkerheten i et borettslag eller sameie er delt mellom eieren av bygget og styret. Men beboere har også et ansvar. Her kan du lese mer.

    Arkiv