173022 NF1

NordicFeel - ledende i Norden innen skjønnhet

NordicFeel er en leder på det nordiske markedet for skjønnhetsprodukter på nettet. På den inspirerende hjemmesiden kan du velge mellom tusenvis av forskjellige produkter fra hele verden. Produktene er nøye utvalgt for å møte kundenes ulike ønsker og behov.

Det er vanskelig å tro at NordicFeel startet som et enmannsforetak for bare snaut ti år siden. Da som en av Sveriges første butikker for e-handel innen skjønnhet. Til tross for et  hardt konkurranseutsatt marked har NordicFeel siden den gang vokst i en nærmest eksploderende takt.


– I dag har vi et varelager bestående av 16 500 produkter innen kategoriene hår, hud, make-up og parfyme, sier administrerende direktør Tobias Matsson.


Et sortiment som konstant vokser. Felles for de fleste av varene er at det er vanskelig og noen ganger umulig å finne de i den tradisjonelle handelen.


– Utvalget vårt kommer fra både de største internasjonale mote- og skjønnhetshusene og fra små håndverkprodusenter av økologiske produkter, forteller Tobias. 


For å garantere raske og sikre leveranser har de utviklet ett av Sveriges beste logistikksystem for e-handel. På NordicFeels lager jobber et dedikert team som sørger for at hver eneste kunde blir hundre prosent fornøyd med kjøpet sitt.


Av det store lageret på flere tusen kvadratmeter består kun én kvadratmeter av returnerte produkter. Tobias mener at disse produktene ikke nødvendigvis er returer, men varer som kundene av ulike grunner ikke har hentet ut.  


NordicFeel leverer til kunder i hele Norge samt Norden. Mange kunder kommer tilbake, og andelen konsumenter fra hele Norden øker. At antallet fornøyde kunder er så høyt, kan ifølge Tobias forklares med firmaets store interesse innen skjønnhet, nøyaktighet og dyktig personell.


– Personalet er den viktigste nøkkelen til vår fremgang, betoner han.

NordicFeels eneste fysiske butikk finnes i Växjö i Sverige. Her jobber et dedikert team bestående av hudpleieterapeuter, frisører og stylister.


– Butikken er veldig populær, og den er én av mange faktorer som gjør at NordicFeel ikke bare beholder, men også styrker den fremgangsrike posisjonen vi har på markedet.  

Ytterligere fremgangsfaktorer er den entreprenør- og ambisjonånden som har preget NordicFeel siden oppstarten. De er kjent for å ha introdusert et par av verdens største varemerker på det svenske markedet, og de har alltid hatt blikket rettet fremover.  


- Er man nysgjerrig på å prøve noe nytt er det NordicFeel man skal henvende seg til, avslutter Tobias.

Les mer...

2017-08-16 11:40

183074dw

Bransje i rask utvikling og endring

Artikkel Produksjon av skilt og reklamemateriell er et fag som er i rask modernisering og digitalisering, noe bedriften DigiPrint AS erfarer.
183065fdsedrf

En pause fra det åpne kontorlandskap

Artikkel Quietpod AS gir dine ansatte en pause fra det åpne kontorlandskapet for spontane møter eller telefonsamtaler. Mobile stillerom kan monteres på to timer, og kan kjøpes eller leies på ubestemt tid.

Faktaruta

IMG_3765

Jakten på naturlig skjønnhet

Jan Thomas tar oss med på reisen til godt selvbilde og velvære

motorsykkelsandrasds

Opplev de ukjente norske vei-perlene på to hjul

Norge, et mekka for motorsyklister

Prest_Marit_red

Naturopplevelsene nordmenn bør oppleve

I samarbeid med turoperatøren Hvitserk, presenterer vi Norges fem vakreste naturopplevelser. 

Arkiv