Vi sier aldri nei

Tilstedeværelse og løsningsorienterte avgjørelser gjør at Andersen & Harestad AS yter topp kundeservice. Firmaet legger vekt på at utført arbeide skal være av høy kvalitet, levert til rett tid og avtalt pris. Slik har overflate-spesialisten blitt kåret til Gaselle-bedrift fire ganger.


- Folk er veldig fornøyde, og vi har fokus på kvalitet og kundeoppfølging. Vi lever jo av vårt gode navn og rykte, sier Kenneth Andersen. Han er daglig leder i Andersen & Harestad AS, som består av et håndverksfirma og en egen Fargerike-butikk på Tau i Ryfylke. 


Tidligere drev de kun med maling, men i dag er firmaet en totalleverandør på overflater. I januar 2015 overtok de en annen butikk og ble en del av kjeden Fargerike. 


- I staben har vi malere, gulvleggere, murere og flisleggere. I tillegg utfører vi tapetsering og montering av ildsteder, både stålpiper og Leca-piper, og hjelper folk med spesialprodukter som epoxy og mikrosement. Vi ønsker å være litt frempå med nye produkter. 


171124 AH2


Med privatkunder er målet å hjelpe dem hele veien. De skal få veiledning i hvordan de kan gjøre jobben selv fra A til Å, eller få hjelp til selve utførelsen. Andersen & Harestad AS har en egen interiørkonsulent, og kan også utføre alt av tjenester til produktene de selger.


- For firmaer gjør vi det samme, og tilbyr konsulenthjelp ved behov. Vi kan samkjøre alt av overflater og finish i et bygg direkte med kunden, på vegne av et byggefirma. Da vet man at resultatet blir bra, og det blir en vinn-vinn situasjon for begge parter. Ofte er vi involvert i bare 2-3 prosent av totalkostnadene av et hus, men det er oss du sitter og ser på de neste 15 årene. 


- Vi har en regel om at vi ikke skal si nei, uansett. Vi ikke si ja, men vi skal vurdere det. Og kunden skal i hvert fall få et navn på noen som kan hjelpe.





Les mer...

2017-03-29 15.00

dynamicengineering2

Dynamic Engineering AS: Revolusjonerer oppdrettsnæringen med sitt Dynamic FishEye kontrollsystem

Artikkel
safeline4

Smart teknologi gjør dette til framtidens heis

Artikkel SafeLine har levert heisalarmsystemer siden 90-tallet, og er en stor aktør i Europa med over 350 000 installasjoner. Nå lanseres SafeLine LYRA – enheten som digitaliserer heistrafikken, forutser vedlikehold...

Kontaktinformasjon

sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

Digitale møter: Tips for nybegynnere

Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

Farvel til tradisjonell leksehjelp?

Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

national-cancer-institute-NFvdKIhxYlU-unsplash

Å jobbe som vikar

Å jobbe som vikar via et vikarbyrå i Norge har mange fordeler, men det kan også være svært gunstig for en bedrift å innleie fra bemanningsforetak.

Arkiv