183 004 q183 004 dg183 004 ed183 004 w183 004 qa

- Det koster så lite å gi littegrann ekstra

Baderomseksperten Drammen VVS AS satser på kreativitet og innovasjon med de nyeste løsningene innen baderom. – Vi prøver alltid å overgå kundens forventning hver gang.

Det unge firmaet har kun to år på baken, men stiller allerede opp mot de store gutta i bransjen. Drammen VVS AS gikk hardt ut allerede fra starten, og bygger bad etter absolutt siste mote.

– Vi leverer ikke bad for bare å levere bad da, vi vil at du skal ha de beste og nyeste løsningene, og vi leser oss hele tiden opp på nytt utstyr og duppeditter, sier daglig leder Anders Knutsen.


183 004 dg

De kreative løsningene gjør rørleggerbedriften til sin standard, og baker dette inn i prisen allerede fra starten av.

– Om du sammenligner prisene våre med andre, så ser du at de samme løsningene ville blitt en del dyrere ved å bruke andre firma, sier daglig leder.

– Når vi leverer bad, så vil vi levere noe som kunden kan ta med seg familien og se på og tenke at «jøss det var kult».

Ved å bruke Drammen VVS AS får kunden én kontaktperson å forholde seg til gjennom hele prosjektet. Denne kontakten kommuniserer gjennom befaring, priser og kommer med løpende oppdateringer. Bedriften tar seg også av underentreprenører som tømrer, elektriker og flislegger om kunden ønsker det.

– Det tok lang tid før vi fant de underentreprenørene som gjør en god jobb hver gang. Vårt mål er å perfeksjonere baderommet hver gang, og da må hele teamet av entreprenører være hundre prosent motivert for å nå det samme målet.

Knutsen forteller at de med hver kunde legger inn en ekstra bonus for å overgå kundens forventninger.

– Vi legger ofte inn en spot et overraskende sted, og det blir kunden veldig glad for. Når vi leverer et bad, så er det ikke noe surr i ettertid. Vi leverer 100 prosent, og det badet forblir i 20 år, sier han.


183 004 ed


Standard i Drammen VVS AS tilbudspakke er blant annet slukrenner langs veggen og innebygd hylle i dusjen.

Knutsen anslår at de bruker fire uker på hvert baderomsprosjekt, og er svært opptatt av å holde en ryddig og løpende kommunikasjon med kunden til enhver tid.

– Vi vil være en trygg aktør for kunden. Du åpner huset ditt i fire uker for syv mann som du ikke kjenner, så det er viktig at vi gir dem informasjonen og holde de trygg og at de er helt klar over hva som skjer til enhver tid, sier daglig leder.


Les mer...

2018-05-09 13.15

lrelektro6

Skreddersydde elektroinstallasjoner for hverdagens nye behov

Artikkel Det kan være utfordrende å henge med på utviklingen i en stadig mer digital og elektrifisert hverdag. Lyngdals-bedriften LRE Elektro, holder seg derimot oppdatert på det nyeste innen elektroinstallasjoner,...
bygghjemme

Kan man bo i et minihus?

Artikkel SPONSET: Vi blir mer og mer opptatt av å være mer miljøvennlige og ta bærekraftige valg. Gjenbruk har blitt mer og mer populært. Nå er det også mange som tar for seg eget forbruk, og innvirkningen...

    Kontaktinformasjon

    IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

    IKEA forener verden

    Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

    193w2

    Et hytteliv på svenskekysten

    Idylliske Bohuslän lokker mange sol- og badelystne nordmenn over svenskegrensa – sommer etter sommer. Bransjemagasinet har pratet med to erfarne feriehus-meglere, som forteller at de stadig får henvendelser fra kjøpelystne nordmenn.

    freshinteriør3

    Unike kjøkkenforretninger er først ute med trender

    Opptatt av trender og alltid på jakt etter det nyeste? Da bør du stikke innom Fresh Interiør! – Leverandørene våre skaper ofte trender istedenfor å kopiere de, forteller daglig leder Morten Winterstad.

    Arkiv