185032w6185032w1185032w2185032w3185032w4185032w5

Alt til din hudpleiesalong på samme nettside

Spar både tid og penger hos totalleverandøren Hudpleiegrossisten AS der du finner det siste av både produkter og apparat innen bransjen. - Vi jobber kontinuerlig for å kunne tilby alt til din salong.

Hudpleieprodukt, apparater og møblement – alt du trenger til din salong finner du hos Hudpleiegrossisten AS. 


Totalleverandøren har siden oppstarten i 2012 satset på å kontinuerlig utvide sortimentet til å tilpasse seg den raske utviklingen i skjønnhets- og velværebransjen.


– Vi er vel kanskje en av de som er breiest når det gjelder sortiment i bransjen, sier daglig leder Tor Åge Vefring, som forteller at de tilbyr alt innen forbruksvarer i en salong i tillegg til elektriske arbeidsbenker, lamper, arbeidsstoler og apparater.


Hudpleiesalonger, spa-senter, klinikker, fotterapeuter, kosmetiske sykepleiere, leger og hudpleieskoler er blant kundebasen. Hudpleiegrossisten får gode tilbakemeldinger på både vareutvalg, prisog leveringshastighet. 


185032w3


Alt til ditt behandlingstilbud

– Hudpleiesalonger som har en bred behandlingsmeny, spesielt de som handler innen flere varekategorier, setter pris på at vi har veldig mye forskjellig, sier salg- og markedsføringsansvarlig Helene Hørgård Unsmo. 


Ved å handle hos en totalleverandør kan kunder nyte fordeler som å sammenligne bestillingene sine, forholde seg til færre leverandører og fakturaer, samt få raske leveringer. 


– Det er fint å kunne gjøre en samlet bestilling både innen fot, hud, negl, vipper, hansker og bomull, og å få et bredt sortiment på én plass, sier hun. 


Unsmo legger til at de retter seg mest mot både store og små hudpleiesalonger, men har også kunder som blant annet frisører, fotterapeuter, legesentre, kosmetiske sykepleiere, kiropraktorer og fysioterapeuter. 


Vefring føyer til at de, ikke minst, leverer til hudpleieskoler.


– Vi har vært med på anbud tre ganger og vunnet alle gangene, smiler han. 


Kurs og gode råd

Oslobedriften med lager og butikk på Ryenhar også et showrom med utstyr der kunder er velkommen innom for å få en gjennomgang av produkter, se på utstyr eller handle. 


– Mange vil gjerne se hvordan ting fungerer eller har spørsmål. Da får de mer trygghetsfølelse før de bestemmer seg for hva de vil handle, fremfor kun å se det på en webside sier Vefring, og legger til at langveis reisende gjerne kan ringe i forveien for å avtale en privat omvisning på en lørdag eller på kveldstid. 


– Vi holder også kurs innen blant annet voksing, vippeextension, vippebøy, threading og ulike hudpleiebehandlinger som for eksempel microneedling, sier Unsmo.  Det kommer også flere nye kurs på nyåret.


Kursene blir holdt for små grupper på to til fem deltagere på én dag for å kunne gi god opplæring og for å minimere oppholdstiden. 


– Det får vi gode tilbakemeldinger på, sier hun. 


Alle ansatte hos Hudpleiegrossisten er i tillegg hudpleiere og vil kunne gi råd utover det som bare er produktkunnskap.

 

– Vi vil gjerne bygge tillitsfulle kundeforhold, og vi holder informasjonsflyten åpen hos oss slik at vi kan tilby vår samlet kunnskap til kunden, sier Unsmo.


185032w2


Holder prisen nede

 Hudpleiegrossisten AS handler direkte hos produsenter, og Vefring forteller at slik kan de være med på å holde prisene i bransjen nede. 


– Vi er en av pådrivende for å gjøre markedet mer konkurransedyktig. 


Daglig leder henviser til det europeiske markedet, spesielt Tyskland, hvor prisnivået på utstyr er høyere enn i Norge tross lavere lønnskostnader og prisen på behandling ute i salongene. 


– Prisene har falt drastisk siden 2012 – på noen av arbeidsbenkene har prisen falt fra 30 til 40 prosent, sier han, og legger til at Norge er svært konkurransedyktige på spesielt møbler, innredning og maskiner. 


Full lagerkontroll for kundetillit

Hudpleiegrossisten AS er opptatt av å ha full lagerkontroll for å kunne etterkomme sine kunders etterspørsler.


Ved å kutte ut mellomleddet har vi bedre kontroll på leveringstid, og kan tilby bedre pris ut til kundene, forteller Vefring.


Det å ha alle varer på lager skaper tillit og gir bedre kundeforhold, samt at vi opprettholder den kundeservicen vi ønsker å ha, sier daglig leder. 


Nytt i år er også en produktkatalog der kundene får oversikt over Hudpleiegrossistens varesortiment. 


– Nesten hver uke får vi en kunde som har hatt en aha-opplevelse der de har oppdaget hvor mye vi faktisk har, ler Vefring som legger til at katalogen er et godt verktøy for å få oversikten, men at hjemmesiden fremdeles vil være best oppdatert med de nyeste produktene. 


– Kunder kan finne oss på vår hjemmeside/nettbutikk, Facebook og fra i år, også på Instagram, smiler Unsmo. 


185032w1

Les mer...

2018-11-08 15:30

204026w2

Satser på boligbygging i områder med eksisterende infrastruktur

Artikkel Zeiner Bolig AS, har lang erfaring med å bygge boliger. De tar seg av alt fra kjøp av tomt til salg av nøkkelferdig hus til sluttkunden, med utgangspunkt i eksisterende infrastruktur.
204036

Plexiglass: effektivt smittevern i kampen mot koronasmitte

Artikkel Da koronapandemien ble kjent, satte daglig leder i Plexon AS, Nils Stenvold, umiddelbart i gang med å tegne forslag til smittevernprodukter av plexiglass. – Vi kan lage komplette møteromsløsninger, forteller...

    Kontaktinformasjon

    Tone.3

    Skjønnhetseksperten

    Tone Vid Skipá

    IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

    IKEA forener verden

    Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

    NaimJosefiw4

    Superdesigner

    Design, teknologi og industri - Naim Josefi skaper magi med stor M.

    Arkiv