183 017 wqe183 017 dsf183 017183  017 dsa

Norsk lørdagspizza til hverdags

Hos Miami Pizza er mottoet at pizzaen skal være like god som den de ville ha laget til seg selv.

Da Ajay Kumar kom til Norge i 1986, fikk han jobb på Peppes i Drammen. Der trivdes han godt, men drømmen var alltid å drive selv. I 1999 overtok han daværende City Pizza, og i dag er navnet Miami Pizza i Mjøndalen et kvalitetsstempel for alle pizzaelskende i området. Naturlig nok: Ethvert produkt som selges herfra, lager de som om det er sin egen pizza de skal kose seg med på en lørdagskveld.


183 017 dsf


– Vi er stolte over kvaliteten og servicen vi gir, og at vi kun bruker norske, godkjente leverandører. Og hvis jeg er stolt over mitt produkt, er det så mye enklere å kunne si til kunden at vi håper det smaker, smiler Kumar.


Han skryter kollegialt av sin første arbeidsgiver i Norge. Det han lærte hos Peppes Pizza om kundebehandling, service og om å gjøre kundene fornøyd, har han tatt med seg videre. Vennligheten utad går dessuten begge veier: En pizzeria har gjerne hurtig turnover i arbeidsstokken. Men slik er det ikke hos Miami Pizza. Etter snart to tiår i bransjen vet Kumar hvor mye trivselen betyr på en arbeidsplass hvor det er den gode smaken som skal selges.


– Vi har et utrolig godt miljø blant de ansatte, og de liker seg så godt. Jeg har en ansatt som har arbeidet her i 18 år. Hun var ansatt da jeg overtak i 1999, og hun er her fremdeles. Vi har hatt ansatte som har vært her i et par-tre år, som har sluttet – og som deretter har kommet tilbake til oss. Det er jo et tegn på at de trives! Og jeg tror selv at kundene våre liker seg hos oss nettopp fordi de ser hvordan de ansatte også trives i jobben, sier Kumar.


Hos Miami Pizza er det mye som ivaretar kundevennlighet og tilgjengelighet. Pizzastedet ligger sentralt, de har et telefonnummer det er lett å huske – og de har til og med sin egen parkeringsplass, hvor det er enkelt å kjøre inn og hente varene. Kumar satser på kundene sine. Miami Pizza er sponser av MIF-laget – og fremdeles har de faste kunder som har vært med siden oppstarten for snart nitten år siden.


– Vi har stamkunder som vi vet nøyaktig hva de vil ha: Når de ringer og sier navnet sitt i telefonen, vet vi akkurat hvilken pizza de ønsker, hvor den skal leveres – og når! Og er det noen som er misfornøyd, erstatter vi med alltid med ny pizza, smiler Ajay Kumar.


183  017 dsa

Les mer...

2018-05-09 14.15

Prosjekt

Litt smartere arbeidsmetode skaper forretningsverdi

Artikkel Litt Smartere AS, er et konsulentfirma som hjelper bedrifter med å skape forretningsverdi gjennom problemløsning, utnyttelse av potensialer, effektivisering og bedre beslutninger.   – Alle bedrifter har...
gronnindustri1

Hagegrossisten som leverer raskt og har det meste på lager

Artikkel Grønn Industri AS i Åros i Asker, er importør av hagerelaterte produkter, og har en lang fartstid som leverandør til store kunder som Hageland, Felleskjøpet og Europris. I det store lageret er det meste...

    Kontaktinformasjon

    sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

    Digitale møter: Tips for nybegynnere

    Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

    93909511-f1e9-468e-bcc8-216c5ed2a48ehttps-__unsplash.com_photos_3XQI4AjG36c

    Hvem har ansvaret for brannsikkerheten i borettslag og sameier?

    Ansvaret for brannsikkerheten i et borettslag eller sameie er delt mellom eieren av bygget og styret. Men beboere har også et ansvar. Her kan du lese mer.

    hellofresh

    Hvordan skape mer hygge på kjøkkenet

    For mange er matlaging bare en av hverdagens plikter, en ndvendighet som nesten går på autopilot. Brødskiver smøres, poteter koker og oppvasken går, alt uten at du tar deg mye tid til å tenke over det. Kjøkkenet er gjerne ikke det første rommet du forbinder med hygge og kos, men vi mener det burde være det.

    Arkiv