195003w2195003w5195003w1195003w4195003w3

Skreddersydd garasjeinnredning gjør jobben lettere

Alle verksted og arbeidsplasser bør ha system som gjør arbeidsdagen lettere. Garage15 tilbyr skreddersydde innredningsløsninger for ulike behov – til mange ulike bransjer.

– Vi kunne ha begynt med veldig mye, men vi har holdt oss til det vi er kjent for og det vi er gode på, smiler Geir Melum, eier av Garage15 i Telemark.


Sammen med medeier Per Fredrik Meen, startet han med egendesignet garasjeinnredning i 2007 på grunnlag av en delt lidenskap for biler. Men Garage15 er så mye mer enn bare en butikk for dem som liker å tilbringe mye tid i garasjen. Garage15 setter nemlig sine kunder i høysetet, og strekker seg langt for å imøtekomme kundenes ulike behov og ønsker.


Det hele begynte med et verktøyskap, som Geir syntes var i det dyreste laget.


– Vi er jo notorisk bilinteresserte, og hadde lyst på et verktøyskap selv. Den gang kostet det 10 000 kroner, og det var bare noen få aktører på markedet som tilbød det. Vi tenkte at dette må det gå an å få billigere!


Ideen om å tilby gode produkter til en hyggelig pris – uten å spare på hverken kvalitet eller holdbarhet, skulle vise seg å bli en suksessfull forretningsmodell for det nystartede firmaet. Garage15 har hatt flere samarbeidspartnere opp gjennom. Geir nevner blant annet samarbeid i ulike grener motorsport, i tillegg til et knippe produkttestere. 



– Da får vi erfaringer vi kan stole på. Vi bruker produkttestere fordi vi er veldig opptatt av at ting skal funke! Vi tenker på produktutvikling hele tiden og hvordan vi kan gjøre produktet enda bedre, sier Geir. 


Den siste tiden har Garage15 begynt å fokusere mer på næringskunder etter å ha gjort stor suksess på privatmarkedet.


– Vi er blitt en ganske stor aktør på markedet, og vi har særdeles bra priser ut mot næringskunder, fastslår han. 


Næringskundene kan nemlig nyte godt av fordeler som skreddersydde produkter, hyggelige priser, uhorvelig raske leveranser og et stort lager der alt skal finnes på lager til enhver tid.


– Vi er kanskje revisorens aller største skrekk siden vi har alt på lager, sier Geir lattermildt. 


Garage15 er både nettbutikk og fysisk butikk med demorom. For Geir og medarbeiderne på Garage15 er det personlige møtet med kunden spesielt viktig.


– Vi er unike på å tilrettelegge og tilpasse, og vi setter sammen produktene til det som er ditt behov, sier han og forklarer nærmere:


– Plutselig står skilandslaget her og skal ha smøreboder! Vi har også levert til verftsindustrien, Nordsjøen, kystverket, brannstasjoner og all slags innredning innen motorsport. Det må ikke nødvendigvis være til en garasje, påpeker han.


Geir forsikrer at kundene får mye for pengene når de handler verkstedinnredning hos dem. Produktene de tilbyr er alltid et resultat av nøye gjennomtenkt design på bakgrunn av reelle problemstillinger og ulike behov. Det har gått såpass bra at Garage15 kan leve på sitt renommé. 


– Fornøyde kunder er vår beste reklame, avslutter Geir med et forsiktig smil.


Les mer...

2019-10-30 16:15

204011w1

Glede og trivsel på arbeidsplassen er Tratec Teknikkens nøkkel til suksess

Artikkel – Det er de ansatte som er verdien i bedriften, proklamerer Olav Magne Olsen, daglig leder i Tratec Teknikken.
204012w1

Tilpasser seg kundene i en stadig mer digital verden

Artikkel For en bedrift som har holdt på siden 1950, gjelder det å henge med i tiden. Etter en digitalisering og modernisering av bedriften, er Tjørves Tekniske i dag en supersprek 70-åring!
Hjemmeside

    Kontaktinformasjon

    IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

    IKEA forener verden

    Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

    NaimJosefiw4

    Superdesigner

    Design, teknologi og industri - Naim Josefi skaper magi med stor M.

    Tone.3

    Skjønnhetseksperten

    Tone Vid Skipá

    Arkiv