173022 NF1

NordicFeel - ledende i Norden innen skjønnhet

NordicFeel er en leder på det nordiske markedet for skjønnhetsprodukter på nettet. På den inspirerende hjemmesiden kan du velge mellom tusenvis av forskjellige produkter fra hele verden. Produktene er nøye utvalgt for å møte kundenes ulike ønsker og behov.

Det er vanskelig å tro at NordicFeel startet som et enmannsforetak for bare snaut ti år siden. Da som en av Sveriges første butikker for e-handel innen skjønnhet. Til tross for et  hardt konkurranseutsatt marked har NordicFeel siden den gang vokst i en nærmest eksploderende takt.


– I dag har vi et varelager bestående av 16 500 produkter innen kategoriene hår, hud, make-up og parfyme, sier administrerende direktør Tobias Matsson.


Et sortiment som konstant vokser. Felles for de fleste av varene er at det er vanskelig og noen ganger umulig å finne de i den tradisjonelle handelen.


– Utvalget vårt kommer fra både de største internasjonale mote- og skjønnhetshusene og fra små håndverkprodusenter av økologiske produkter, forteller Tobias. 


For å garantere raske og sikre leveranser har de utviklet ett av Sveriges beste logistikksystem for e-handel. På NordicFeels lager jobber et dedikert team som sørger for at hver eneste kunde blir hundre prosent fornøyd med kjøpet sitt.


Av det store lageret på flere tusen kvadratmeter består kun én kvadratmeter av returnerte produkter. Tobias mener at disse produktene ikke nødvendigvis er returer, men varer som kundene av ulike grunner ikke har hentet ut.  


NordicFeel leverer til kunder i hele Norge samt Norden. Mange kunder kommer tilbake, og andelen konsumenter fra hele Norden øker. At antallet fornøyde kunder er så høyt, kan ifølge Tobias forklares med firmaets store interesse innen skjønnhet, nøyaktighet og dyktig personell.


– Personalet er den viktigste nøkkelen til vår fremgang, betoner han.

NordicFeels eneste fysiske butikk finnes i Växjö i Sverige. Her jobber et dedikert team bestående av hudpleieterapeuter, frisører og stylister.


– Butikken er veldig populær, og den er én av mange faktorer som gjør at NordicFeel ikke bare beholder, men også styrker den fremgangsrike posisjonen vi har på markedet.  

Ytterligere fremgangsfaktorer er den entreprenør- og ambisjonånden som har preget NordicFeel siden oppstarten. De er kjent for å ha introdusert et par av verdens største varemerker på det svenske markedet, og de har alltid hatt blikket rettet fremover.  


- Er man nysgjerrig på å prøve noe nytt er det NordicFeel man skal henvende seg til, avslutter Tobias.

Les mer...

2017-08-16 11.40

audrey-fretz-3ExPoluud54-unsplash

Dette må du vite om anti-aging hudpleie

Artikkel For at anti-aging-produktene dine skal ha noen effekt, må de inneholde aktive ingredienser. Bærum Plastikkirurgi kan hjelpe deg med å finne produktene som passer til din hud – og som faktisk fungerer.
bygghjemme

Kan man bo i et minihus?

Artikkel Vi blir mer og mer opptatt av å være mer miljøvennlige og ta bærekraftige valg. Gjenbruk har blitt mer og mer populært. Nå er det også mange som tar for seg eget forbruk, og innvirkningen dette har på...

Kontaktinformasjon

schmidtkjøkken2

Kjøkkenløsninger for den moderne familiesituasjonen

Schmidt Kjøkken designes og produseres i Frankrike og Tyskland. Med miljø på dagsordenen og nyskapende løsninger som gjør kjøkkenet til hjemmets nye møtepunkt, treffer Schmidt Kjøkken blink med sine kvalitetskjøkken.

freshinteriør3

Unike kjøkkenforretninger er først ute med trender

Opptatt av trender og alltid på jakt etter det nyeste? Da bør du stikke innom Fresh Interiør! – Leverandørene våre skaper ofte trender istedenfor å kopiere de, forteller daglig leder Morten Winterstad.

IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

IKEA forener verden

Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

Arkiv