telemarkspas8telemarkspas2telemarkspas1telemarkspas3telemarkspas4telemarkspas7telemarkspas6telemarkspas5

Entusiasme og eksepsjonell kundeservice gjør disse massasjebadene til en sikker vinner

Boblebadentusiastene Jostein Gundersen og Ole Jakob Eriksrød i Telemark Spas, har en visjon om å være best på kundeservice.

Historien til Telemark Spas startet i 2019, da Jostein Gundersen og Ole Jakob Eriksrød kom i kontakt med hverandre gjennom et felles ønske om å jobbe med å formidle massasjebad til fornøyde kunder.


– Jeg har kjøpt massasjebad både til meg selv og for kamerater, og jeg har hatt veldig stor glede av å ha massasjebad. Man tenker at det er godt å drive med noe man liker selv – for man vil jo at andre også skal ha det bra, smiler Ole Jakob.



Ryktet spredde seg
Ole Jakob hadde god kjennskap til massasjebad-leverandøren, og følte at han kunne gå god for å selge badene gjennom eget firma. Jostein, på sin side, var også blitt bitt av massasjebad-basillen og fikk nyss om at Ole Jakob – som han hadde kjennskap til siden barndommen, var interessert i å ta inn massasjebad.


– Jeg hadde både massasjebad og basseng, og har alltid vært fascinert av slike produkter, så vi tok en prat og ble enige i at vi gjør noe mer ut av dette, forteller Jostein entusiastisk.


Og før de to boblebad-glade herrene visste ordet av det, fant de et egnet lokale med et fint showroom i Skien. Men når den aller første containeren med massasjebad hadde kommet, og alt lå til rette for en grand opening av Telemark Spas, stengte Norge ned som følge av Koronapandemien.


– Da tenkte vi at av alle dumme ting vi har gjort i livene våre, så var dette det dummeste! Den timingen var langt fra optimal, medgir Jostein spøkefullt.


Men Jostein og Ole Jakob gav seg ikke, og markedsførte massasjebadene sine i lokalpressen og i ulike kanalen på nett. Det tok ikke lang tid før de første kundene dukket opp på døra, og ryktet spredde seg: Telemark Spas var stedet man burde gå til for å sikre seg massasjebad av høy kvalitet, og der man som kunde føler seg verdsatt.



– Vi skal være best på kundeservice, og vi skal ha kundene i fremsetet. Vi elsker mennesker og å prate med folk, og vi vil være på fornavn med alle kundene våre. Det har vært veldig viktig for oss; at vi har tid til kundene og yter den servicen, fastslår Jostein og Ole Jakob.


Strekker seg langt
De fremholder at kundene er deres beste ambassadører, og med utelukkende fem stjerners-anmeldelser både på Facebook og Google, er det tydelig at Telemark Spas leverer en svært god kundeopplevelse.


– Vi skal levere en service som rett og slett er veldig bra, og over det som mange forventer å få. Når vi overrekker en trekasse med en flaske vin der det står «gratulerer med ditt nye massasjebad fra Telemark Spas», da står voksne folk nesten med tårer i øynene. Da føler vi oss litt som julenisser midt i juni, sier Ole Jakob og smiler stort.


Telemark Spas strekker seg svært langt for å gjøre massasjebad-kjøpet til ett av de beste kjøpene kundene har gjort, og tilbyr blant annet gratis levering i Telemark og montering samt ferdigstillelse av badet mot en liten sum.


– Det har ofte hendt at vi har vært ute hos kunden og montert bad på en torsdag, og så kommer de på hytta på fredag, og kan bare sette seg oppi et 40 grader varmt massasjebad – det eneste de trenger å gjøre er å kjøle vinen, smiler Jostein.



Stort utvalg
Jostein og Ole Jakob setter sammen massasjebadene personlig, med tilbehør og spesifikasjoner som gjør at de har enerett i Norge på å selge massasjebad-modellene. I dag har Telemark Spas et bredt spekter av ti ulike massasjebad-modeller i forskjellige størrelser og prisklasser.


– Leverandøren vår har et stort utvalg, så derfor kan vi skreddersy det meste for kundene. Siden vi setter sammen badene selv, føler vi oss trygge på hva vi selger siden vi vet hva som er på innsiden av gluggene, understreker Jostein.



Jostein og Ole Jakob har importert disse badene privat og til venner siden 2014, og har derfor svært god kjennskap til badene og produsenten - selv om de ikke startet formelt før i 2019. Og nå har den store ekspertisen innen massasjebad ført til et helt nytt samarbeid med roeren Olaf Tufte gjennom Tufte Management, og med samarbeidet håper de to at Telemark Spas nå skal bli et anerkjent navn som er forbundet med trygghet og en eksepsjonelt god kundeservice.


– Vi har kanskje ikke en fartstid på ti år, men hvis Olaf kan gå god for våre bad og vil samarbeide med oss, så er jo det et kvalitetstegn, avslutter Ole Jakob.


Les mer...

2022-08-01 16.00

Løvaasmaskin4

Stor og solid entreprenør på Vestlandet går i bresjen for miljøtiltak i anleggsbransjen

Artikkel Med et nyskapende syn på miljø og bærekraft, har entreprenøren Løvaas Maskin AS farget anleggsbransjen grønn og blitt en foretrukken entreprenør på Vestlandet.
coretrek2

Ny AI-løsning gir stor verdi for nettbutikker

Artikkel Techselskapet CoreTrek AS, tilbyr avanserte løsninger som dekker hele den digitale kundereisen. Med innovative og nyskapende applikasjoner og løsninger i sitt repertoar, lanserer CoreTrek nå kronen på...
Til hjemmesiden

    Kontaktinformasjon

    hellofresh

    Hvordan skape mer hygge på kjøkkenet

    For mange er matlaging bare en av hverdagens plikter, en ndvendighet som nesten går på autopilot. Brødskiver smøres, poteter koker og oppvasken går, alt uten at du tar deg mye tid til å tenke over det. Kjøkkenet er gjerne ikke det første rommet du forbinder med hygge og kos, men vi mener det burde være det.

    hytte

    Utnytt din gamle hyttes potensiale

    Hyttekulturen står sterkt i det norske samfunnet. Mange har hytter som har gått i arv gjennom generasjoner, og som med tiden trolig har blitt slitt og trenger oppussing. I dag bygges det nye hytter for fullt, og dessverre blir mange eldre hytter stående tomme eller revet ned for å bygge nytt. 

    compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

    Farvel til tradisjonell leksehjelp?

    Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

    Arkiv