183071183071gg183071jh183071l

– Vi matcher laveste nettpris

Skousen Sandefjord er hvitevareeksperten som finner det rette produktet tilpasset hver kunde, og som i tillegg matcher laveste nettpris. Nå satser de også på bedriftsmarkedet.

Danske Skousen er kjeden som har valgt å snevre varesegmentet, og sitter til gjengjeld med spisskompetanse som hvitevareleverandør. Alle ansatte fra i butikken til levering og montering er egne ansatte hos Skousen, og de setter sin stolthet å kunne følge varen fra A-Å.

– Hele konseptet er at vi skal være en spesialforretning for hvitevarer, men ha samme lave pris som et stormarked eller internett. Det blir tatt veldig godt imot, sier eier av Skousen Sandefjord og Larvik, Hans Georg Lindhjem.

Lindhjem forteller at imaget som den «lokale butikken på hjørnet», samtidig at de er konkurransedyktige på pris, gjør at kunder gjerne kommer flere ganger når de har oppdaget Skousen.

Å finne det rette produktet for kunden betyr ikke nødvendigvis den største og dyreste komfyren eller vaskemaskinen hos Skousen Sandefjord og Larvik. Lindhjem forteller at produktet skal være tilpasset kundens ønske og behov.

– Om du skal ha en komfyr må du tenke på hvilken mat pleier jeg å lage, hvor ofte bruker jeg den, og du bør ha en idé om hvordan du vil den skal se ut. Alt dette koker ned til hvor fornøyd du skal bli med produktet og det er vårt mål, sier han.

Om en kunde ikke har fått et produkt etter sitt ønske, er Lindhjems mål at kunden fremdeles skal føle seg godt mottatt når de kommer tilbake.


183071gg

– Her kan du komme innom i butikken og snakke med oss, og så prøver vi å finne ut av det sammen.

Skousen har blitt godt likt i lokalmiljøene på privatmarkedet, og Lindhjem forteller at de nå ønsker å gå tungt ut på bedriftsmarkedet.

– Vi har allerede fått en del små og mellomstore kunder, men vi er egentlig rustet nå for å ta på oss ganske store prosjekter på bedriftsmarkedet også.

Entreprenører og utbyggere er satsingsområdet for Skousen, der Lindhjem forteller at kan bety store besparelser for kunden.

– Entreprenører kjøper gjerne et kjøkken fra en kjøkkenleverandør med en ferdig hvitevarepakke. Og den hvitevarepakken koster som regel det dobbelte av det vi kan tilby, sier han.

Lindhjem påpeker at ved å velge Skousen som leverandør, har sluttkunden i tillegg fleksibiliteten til å oppgradere varer gjennom deres sortiment som de tilbyr forskjellige løsninger på.

– Vi kan gi tilbud som er lavere enn de fleste andre, smiler Lindhjem.


183071jh

Les mer...

2018-07-05 09.45

DC984588-EAF3-4F54-8E1F-68583FAE913C_1

Hvorfor man bør benytte seg av sammenligningsverktøy når man skal velge mobilabonnement

Artikkel I en verden hvor mobiltelefonen er blitt en uunnværlig del av dagliglivet, er valget av riktig mobilabonnement mer kritisk enn noensinne. Med et mylder av tilbud fra en rekke operatører, kan det være en...
safeline4

Smart teknologi gjør dette til framtidens heis

Artikkel SafeLine har levert heisalarmsystemer siden 90-tallet, og er en stor aktør i Europa med over 350 000 installasjoner. Nå lanseres SafeLine LYRA – enheten som digitaliserer heistrafikken, forutser vedlikehold...

    Kontaktinformasjon

    compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

    Farvel til tradisjonell leksehjelp?

    Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

    hytte

    Utnytt din gamle hyttes potensiale

    Hyttekulturen står sterkt i det norske samfunnet. Mange har hytter som har gått i arv gjennom generasjoner, og som med tiden trolig har blitt slitt og trenger oppussing. I dag bygges det nye hytter for fullt, og dessverre blir mange eldre hytter stående tomme eller revet ned for å bygge nytt. 

    sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

    Digitale møter: Tips for nybegynnere

    Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

    Arkiv