184056-1184056-2184056-3184056-4

Slik har AMFI Ulsteinvik blitt nærmiljøet sin møteplass

I den vesle byen Ulsteinvik, viste kundetellaren til AMFI Ulsteinvik heile 1,1 millionar kundebesøk i fjor. – Vi er opptekne av å vere hjartet i lokalmiljøet, og at folk skal trivast her.

Senterleiar Helene Holstad har jobba  AMFI Ulsteinvik i 12 år, sjølv om ho kanskje berre hadde sett føre seg fem år. Slik blir det når ein trivst godt på arbeidsplassen sin. 


– Å jobbe på eit kjøpesenter er spennande og utfordrande, for ein veit aldri korleis dagen blir! 

AMFI Ulsteinvik er 12 500 kvadratmeter, inkludert kontorlokale og bowlinghall, og sjølve senteret består av 22 butikkar. Senteret er ein lys, triveleg og oversiktleg møteplass for innbyggjarane i Ulsteinvik. 


184056-2


 Vi er opptekne av å vere hjartet i lokalmiljøet, og at folk skal trivast her. Vi har alltid hatt fokus på at det er strøkent - både inne og ute. Det er ryddig, reint og innbydande, og senteret ligg sentralt i Ulsteinvik med kort veg til buss, parkering og sentrumsbutikkar, fortel Holstad. 


Sidan AMFI Ulsteinvik opna i 2005, har bygget blitt utvida i fleire etappar. Senterleiaren forklarar at utvikling og forandring er bra, men at kontinuitet er minst like viktig. Mange av butikkane på AMFI Ulsteinvik, har nemleg vore her heilt sidan senteret vart innvia


– Butikkane har veldig dyktige folk som har vore her i lang tid, og som gjer ein veldig god jobb. Vi har eit veldig godt miljø her, seier Holstad med eit smil. Noko som  ha gjort sitt til at AMFI Ulsteinvik passerte 1 million besøkande i fjor.  


184056-1


Ulsteinvik sine innbyggjarar omtalar ofte AMFI Ulsteinvik som byen sin trivelegaste møtestad. Med romsleg plass for småprat og glade gjensyn, er AMFI Ulsteinvik dessutan eit kjøpesenter der alle kan føle seg velkomne. 


 Og som eit lokalsenter er det viktig å famne heile familien. Difor legg vi stor vekt på aktivitetar for borna, og vi har leikerom og stellerom for barnefamiliar. 


Målet til AMFI Ulsteinvik er ikkje å vere det største kjøpesenteret, men eit kjøpesenter med eit godt nok utval til at du kan handle akkurat det du treng i kvardagen. Dei ønskjer å vere eit lokalt kjøpesenter for søre Sunnmøre. Butikkmiksen inkludera mellom anna daglegvarebutikkane Kiwi og Bunnpris, i tillegg til dyrebutikk, interiørbutikkar, klesbutikkar og leikebutikk - for å nemne nokre. 


184056-3


 Når du set saman eit kjøpesenter er det viktig å plassere butikkane rett, og det har vi fått til her. Dessutan er Amfisentera tilpassa lokalt, og eg som senterleiar kan saman med butikksjefar vere med på å forme det lokale kjøpesenteret slik at det passar Ulsteinvik sitt nærmiljø, forklarar ho. 


Amfisenteret i Ulsteinvik ønskjer ikkje å vere ein konkurrent til andre butikkar og kjøpesenter i byen, men vel å s sentrumsbutikkar som ein ressurs. Saman kan dei bidra til å gjere Ulsteinvik sitt lokalmiljø endå rikare. For kva er vel eit lokalmiljø utan sosiale møteplassar og meiningsfulle aktivitetar? 

Les mer...

2018-10-11 15:00

204016w3

Ferdig sammensatt kvalitetskjøkken imponerer

Artikkel Keo er den nye utfordreren på kjøkkenet. En utfordrer som virkelig imponerer. – Det har blitt veldig godt mottatt, forteller Kjell E. Olsen, daglig leder og eier av Keo Drammen.
204010w3

Denne ansiktsbeskyttelsen skal gi optimal beskyttelse mot korona-viruset

Artikkel Aviation and Survival Support har spesialisert seg på overlevelsesprodukter til krisesituasjoner siden 2003. De er stolt forhandler av den innovative ansiktsbeskyttelsen Shield, som holder COVID-19-viruset...

    Kontaktinformasjon

    NaimJosefiw4

    Superdesigner

    Design, teknologi og industri - Naim Josefi skaper magi med stor M.

    Tone.3

    Skjønnhetseksperten

    Tone Vid Skipá

    51842405_2091095327636632_3517487299556278272_o

    Vi søker medieselgere!

    Har du en selger i magen og brenner for næringsliv og oppsøkende salg, kan det være deg vi leter etter!

    Arkiv