IMG_3985

Når du ut til din målgruppe?

Trenger dere ekstra hjelp for å få fart på virksomheten etter ferien og den tøffe våren? Har dere kanskje en nyhet som dere vil presentere? Da er en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet et godt valg.

Det Norske Bransjemagasinet har eksistert siden 2008. I løpet av disse årene har mange tusen norske, og utenlandske bedrifter, presentert sine virksomheter i vårt magasin. Alle artikler blir publisert i vårt trykte og digitale magasin, på vår hjemmeside, og i sosiale medier. Gjennom publisering på Facebook, LinkedIn og Instagram garanterer vi at artikkelen når ut til riktig målgruppe. Vi tilpasser alt innhold for å utnytte alle de muligheter sosiale medier tilbyr.


Våre innholdsrådgivere har stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Dere velger selv hvem som skal motta deres sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Hver måned presenterer vi statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.


Med en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet får du:

- Publisering på trykk i vårt magasin som blir distribuert til større firmaer. 

- Publisering på vår hjemmeside.

- Publisering i vårt digitale magasin med en garantert spredning til 500 000 Facebook-brukere og 10 000 LinkedIn-brukere.

- Et garantert antall visninger av den sponsede artikkelen deres.

- En artikkel som alltid er tilgjenglig i vårt søkbare, digitale arkiv.

- Retten til fritt å bruke materialet deres i andre sammenhenger.

- En artikkel, tilpasset med søkeord som sørger for at dere kommer høyt opp på de største søkemotorene.


Kontakt oss gjerne for mer informasjon: henrik.gimleholm@norskebransjemagasinet.no eller 

magnus@norskebransjemagasinet.no, så forteller vi mer om hvilke muligheter vi kan tilby.

Les mer...

2020-08-04 14:00

mobileskøyen4

Nissan Leaf 2021: Tidenes mest solgte elbil skuffer ikke!

Artikkel Norges mest solgte elbil gjennom tidene gjenoppstår, og 2021-modellen av Nissan Leaf skuffer ikke. – Kjøper du en Leaf, vet du hva du får, konstaterer Even Thorstensen, daglig leder i Mobile Skøyen.
ghl4

Det ukjente grepet som øker verdien på boligen din

Artikkel En vakker velstelt hage og gårdsplass, har mye å si når du skal selge boligen din. – Du får et helt annet førsteinntrykk, og eiendomsverdien stiger, mener Roar Kjendalen i GHL Hage & Landskap.
67532874

Et plantebasert liv - for helsa, dyrene og miljøet

Bransjemagasinet har gått i dybden på det vegetariske kostholdet og hvordan et plantebasert kosthold påvirker dyrene, vår helse og vårt klimaavtrykk her på jorda.

IKEA_HANTVERK_Kavitha_inthefield_PH163745

IKEA forener verden

Møbelgiganten IKEA fins representert i 52 land og har til sammen 430 varehus på verdensbasis. Kommunikasjonsrådgiver Troels N. Mathisen, forteller at IKEA jobber iherdig med å utvikle løsninger som skal forenkle våre liv og gjøre hjemmene våre mer funksjonelle.

Tone.3

Skjønnhetseksperten

Å leve av sin egen blogg er en drøm for mange. Men bak skjønnhetsbloggenes glossy image, skjuler det seg lange dager. Stylist, skjønnhetsekspert og journalist Tone Vid Skipá, gir oss et innblikk i hennes hverdag.

Arkiv