IMG_3985

Når du ut til din målgruppe?

Trenger dere ekstra hjelp for å få fart på virksomheten etter ferien og den tøffe våren? Har dere kanskje en nyhet som dere vil presentere? Da er en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet et godt valg.

Det Norske Bransjemagasinet har eksistert siden 2008. I løpet av disse årene har mange tusen norske, og utenlandske bedrifter, presentert sine virksomheter i vårt magasin. Alle artikler blir publisert i vårt trykte og digitale magasin, på vår hjemmeside, og i sosiale medier. Gjennom publisering på Facebook, LinkedIn og Instagram garanterer vi at artikkelen når ut til riktig målgruppe. Vi tilpasser alt innhold for å utnytte alle de muligheter sosiale medier tilbyr.


Våre innholdsrådgivere har stort fokus på å skape kreativt og engasjerende innhold som både informerer og inspirerer. Kombinasjonen av redaksjonell tekst, tiltalende bilder og et strategisk budskap legger grunnlaget for å skape en plattform for dialog blant brukere av sosiale medier. Dere velger selv hvem som skal motta deres sponsede artikkel gjennom kriterier basert på blant annet interesser, alder og geografisk område. Hver måned presenterer vi statistikk over nøyaktig hvor mange mennesker som ser, klikker på, liker, og deler artikkelen videre.


Dette er en uslåelig kombinasjon sett fra et markedsføringsperspektiv, og som bedriftseier når du ut til nye kunder i en kontekst som gir betydelig mer enn det en enkeltstående annonse gjør.


Med en artikkel i Det Norske Bransjemagasinet får du:

- Publisering på trykk i vårt magasin som blir distribuert til større firmaer. 

- Publisering på vår hjemmeside.

- Publisering i vårt digitale magasin med en garantert spredning til 500 000 Facebook-brukere og 10 000 LinkedIn-brukere.

- Et garantert antall visninger av den sponsede artikkelen deres.

- En artikkel som alltid er tilgjenglig i vårt søkbare, digitale arkiv.

- Retten til fritt å bruke materialet deres i andre sammenhenger.

- En artikkel, tilpasset med søkeord som sørger for at dere kommer høyt opp på de største søkemotorene.


Kontakt oss gjerne for mer informasjon: henrik.gimleholm@norskebransjemagasinet.no eller 

magnus@norskebransjemagasinet.no, så forteller vi mer om hvilke muligheter vi kan tilby.

Les mer...

2020-08-04 14.00

KFKProsjekt1

Proaktiv prosjektledelse i bygg- og anleggsbransjen sparer både tid og penger

Artikkel Med en tverrfaglig tilnærming, tilbyr det rådgivende selskapet KFK Prosjekt AS tjenester innen prosjektledelse, byggeledelse og HMS-oppfølging – for en bedre arbeidsplass uten ulykker, og et prosjekt uten...
easygruppen9

Ny aktør utfordrer markedet med prisgunstige løsninger: – Vi gjør lagring enkelt!

Artikkel Med den nye, tilpasningsbare lagerhallen Easyhallen by Protan, kan Easy Gruppen AS, nå tilby en ideell løsning for større entreprenører og industrileverandører – en kombinasjon av sandwichpaneler og PVC-duk.
sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

Digitale møter: Tips for nybegynnere

Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

vidaxl

Fem måter å nyte mer tid utendørs

Uansett hvor du bor, om det er i et hus med hage, en leilighet, eller en hybel, er det synd om du ikke utnytter sjansen til å tilbringe ekstra tid ute, spesielt i sommermånedene. Når solen er ute og temperaturen stiger, er det mange som liker å få litt frisk luft og naturlig D-vitamin. Men kanskje synes du det er vanskelig å forlate hjemmet av en eller annen grunn? Heldigvis er det ingen grunn til bekymring. Vi har samlet en liste over måter å lokke deg selv til å begi deg ut i den solfylte naturen.

compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

Farvel til tradisjonell leksehjelp?

Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

Arkiv