klinikkarendal5Wenche kollen (hun ville helst at vi bruker dette av henne)1klinikkarendal6klinikkarendal7klinikkarendal8

Høy faglig kvalitet hos en av Agders største plastikkirurgiske klinikker

Klinikk Arendal, fokuserer på kvalitet i alle ledd, og ble den gang raskt den største aktøren i Aust-Agder med sine trygge behandlinger innen laser og plastikkirurgi. – Jeg vil anbefale alle som ønsker å ha kvalitet på behandlingen, å komme til oss, forteller klinikkens sykepleier og innehaver, Wenche Kollen.

Det er ganske nøyaktig 15 og et halvt år siden Klinikk Arendal ble startet av sykepleieren Wenche Kollen. Til å begynne med var det kun Wenche og en ansvarlig lege som jobbet ved klinikken, og i starten utførte de kun laserbehandlinger. 



– Jeg startet i en tid da det var nytt, og det ble populært tidlig her i Arendal. Vi ble raskt den største i Arendal, og etter hvert også i Aust-Agder. Vi åpnet dørene i 2006, og i 2008 startet vi med plastikkirurgi. Vi vokste litt for hvert år og utvidet lokalene kraftig med mange behandlingsrom – så nå har vi det meste her, forteller Wenche og smiler.  


Kvalitet er nøkkelen
Plastikkirurgi er et eget felt ved klinikken, med et eget team som kommer til Klinikk Arendal de dagene de har operasjoner. Wenche poengterer at de har en veldig høy faglig kvalitet på inngrepene her på klinikken, med utførende behandlere som er håndplukkede for sin spesialkompetanse, lange erfaring og ydmyke tilnærming til pasientene. 


Foto: Liv Nilsen


– Kvalitet er nøkkelen; kvaliteten på personell, utstyr og alle behandlinger! Jeg vil anbefale alle som ønsker å ha kvalitet på behandlingen, å komme til oss, fastslår Wenche.  


En som kan gå god for kvaliteten ved klinikken, er Liv Nilsen fra Grimstad. 


– Etter at jeg gikk ned nærmere 60 kilo, forandret kroppen min seg. Jeg var heldig at det bare var mine bryster som hadde kommet «nærmere bakken» og mistet volum. Resten av kroppen kunne jeg leve med, men jeg likte overhodet ikke mine bryst. Jeg oppsøkte Klinikk Arendal for å få en konsultasjon etter at jeg selv hadde gjort en del undersøkelser om hvordan brystløft foregikk. For meg var det viktig å få realistiske forventninger fra legen. Noe jeg absolutt fikk, forteller Liv. 


Lover ikke for mye
Wenche er nemlig svært nøye med å ikke love for mye når hun får henvendelser og ønsker fra kundene. Hun sier derfor ikke ja til alt, men mener isteden at det er langt viktigere at kundens egne forventninger blir innfridd. I tillegg legges det stor vekt på god informasjon – både før, under og etter en behandling. Også på dette området, følte pasienten Liv seg godt ivaretatt. 


Fornøyd pasient: Liv Nilsen er godt fornøyd med behandlingen hun fikk i forbindelse med en brystoperasjon ved Klinikk Arendal.


– Jeg hørte om mange gode erfaringer fra andre jeg kjente, som hadde utført diverse korreksjoner på Klinikk Arendal. Så jeg «la meg under kniven» og har ikke angret en dag for at jeg gjorde det. Jeg måtte ta det med ro en stund, men det jeg ble forskrekket over, var hvor lite vondt det gjorde. Brystene mine er så fine, og jeg er enormt fornøyd med resultatet. Servicen og oppfølgingen var upåklagelig, og jeg følte meg trygg både før og etter behandlingen. Jeg må vel si at mine bryster aldri har sett så bra ut noen gang, forteller den fornøyde pasienten videre. 


– Mange er fornøyde med at vi er så ærlige. Vi har veldig mange faste kunder, og de beste kundene er egentlig de som har vært hos oss før, gått til en annen etter det og funnet ut at «nei, vi må tilbake til Klinikk Arendal», avslutter en blid Wenche.  

Les mer...

2021-08-01 13.00

sullandindreostfold2

Distriktets beste Toyotaforhandler slår salgsrekord

Artikkel Sulland Indre Østfold AS i Mysen og Askim, har vært lokal Toyotaforhandler siden oppstarten i 1974, og årets formidable salgsrekord beviser at Toyota fortsatt har en solid «standing» hos lokalbefolkningen...
gronnindustri1

Hagegrossisten som leverer raskt og har det meste på lager

Artikkel Grønn Industri AS i Åros i Asker, er importør av hagerelaterte produkter, og har en lang fartstid som leverandør til store kunder som Hageland, Felleskjøpet og Europris. I det store lageret er det meste...
Til hjemmesiden

    Kontaktinformasjon

    compare-fibre-e5sTz361Jzg-unsplash

    Farvel til tradisjonell leksehjelp?

    Da foreldregenerasjonen var ung og selv gikk på skolen, var det vanlig at far eller mor måtte hjelpe med leksene etter skoletid. Dette har fungert i flere tiår, men kan også føre til sosiale ulikheter.

    hytte

    Utnytt din gamle hyttes potensiale

    Hyttekulturen står sterkt i det norske samfunnet. Mange har hytter som har gått i arv gjennom generasjoner, og som med tiden trolig har blitt slitt og trenger oppussing. I dag bygges det nye hytter for fullt, og dessverre blir mange eldre hytter stående tomme eller revet ned for å bygge nytt. 

    national-cancer-institute-NFvdKIhxYlU-unsplash

    Å jobbe som vikar

    Å jobbe som vikar via et vikarbyrå i Norge har mange fordeler, men det kan også være svært gunstig for en bedrift å innleie fra bemanningsforetak.

    Arkiv