klinikkarendal5klinikkarendal6klinikkarendal7klinikkarendal8

Høy faglig kvalitet hos en av Agders største plastikkirurgiske klinikker

Klinikk Arendal, fokuserer på kvalitet i alle ledd, og ble den gang raskt den største aktøren i Aust-Agder med sine trygge behandlinger innen laser og plastikkirurgi. – Jeg vil anbefale alle som ønsker å ha kvalitet på behandlingen, å komme til oss, forteller klinikkens sykepleier og innehaver, Wenche Kollen.

Det er ganske nøyaktig 15 og et halvt år siden Klinikk Arendal ble startet av sykepleieren Wenche Kollen. Til å begynne med var det kun Wenche og en ansvarlig lege som jobbet ved klinikken, og i starten utførte de kun laserbehandlinger. 



– Jeg startet i en tid da det var nytt, og det ble populært tidlig her i Arendal. Vi ble raskt den største i Arendal, og etter hvert også i Aust-Agder. Vi åpnet dørene i 2006, og i 2008 startet vi med plastikkirurgi. Vi vokste litt for hvert år og utvidet lokalene kraftig med mange behandlingsrom – så nå har vi det meste her, forteller Wenche og smiler.  


Kvalitet er nøkkelen
Plastikkirurgi er et eget felt ved klinikken, med et eget team som kommer til Klinikk Arendal de dagene de har operasjoner. Wenche poengterer at de har en veldig høy faglig kvalitet på inngrepene her på klinikken, med utførende behandlere som er håndplukkede for sin spesialkompetanse, lange erfaring og ydmyke tilnærming til pasientene. 


Foto: Liv Nilsen


– Kvalitet er nøkkelen; kvaliteten på personell, utstyr og alle behandlinger! Jeg vil anbefale alle som ønsker å ha kvalitet på behandlingen, å komme til oss, fastslår Wenche.  


En som kan gå god for kvaliteten ved klinikken, er Liv Nilsen fra Grimstad. 


– Etter at jeg gikk ned nærmere 60 kilo, forandret kroppen min seg. Jeg var heldig at det bare var mine bryster som hadde kommet «nærmere bakken» og mistet volum. Resten av kroppen kunne jeg leve med, men jeg likte overhodet ikke mine bryst. Jeg oppsøkte Klinikk Arendal for å få en konsultasjon etter at jeg selv hadde gjort en del undersøkelser om hvordan brystløft foregikk. For meg var det viktig å få realistiske forventninger fra legen. Noe jeg absolutt fikk, forteller Liv. 


Lover ikke for mye
Wenche er nemlig svært nøye med å ikke love for mye når hun får henvendelser og ønsker fra kundene. Hun sier derfor ikke ja til alt, men mener isteden at det er langt viktigere at kundens egne forventninger blir innfridd. I tillegg legges det stor vekt på god informasjon – både før, under og etter en behandling. Også på dette området, følte pasienten Liv seg godt ivaretatt. 


Fornøyd pasient: Liv Nilsen er godt fornøyd med behandlingen hun fikk i forbindelse med en brystoperasjon ved Klinikk Arendal.


– Jeg hørte om mange gode erfaringer fra andre jeg kjente, som hadde utført diverse korreksjoner på Klinikk Arendal. Så jeg «la meg under kniven» og har ikke angret en dag for at jeg gjorde det. Jeg måtte ta det med ro en stund, men det jeg ble forskrekket over, var hvor lite vondt det gjorde. Brystene mine er så fine, og jeg er enormt fornøyd med resultatet. Servicen og oppfølgingen var upåklagelig, og jeg følte meg trygg både før og etter behandlingen. Jeg må vel si at mine bryster aldri har sett så bra ut noen gang, forteller den fornøyde pasienten videre. 


– Mange er fornøyde med at vi er så ærlige. Vi har veldig mange faste kunder, og de beste kundene er egentlig de som har vært hos oss før, gått til en annen etter det og funnet ut at «nei, vi må tilbake til Klinikk Arendal», avslutter en blid Wenche.  

Les mer...

2021-08-01 13.00

flytentreprenor2

Store vekstambisjoner for fremoverlent entreprenørselskap

Artikkel Flyt Entreprenør er totalentreprenøren som vektlegger trivsel og kompetanseutvikling blant sine ansatte. Med en sterk bedriftskultur, er entreprenøren godt rustet for videre vekst med sine to avdelinger...
optice5

Vedlikeholdende ventilasjonsrens minsker brannfaren på kjøkkenet

Artikkel Optice AS utfører ventilasjonsrens over hele Norge, med fokus på kommunale bygg, hoteller og restaurantkjøkken samt borettslag/sameier. – Mange branner i storbyene har startet på kjøkkenet, forteller...
Til hjemmesiden

    Kontaktinformasjon

    sigmund-eTgMFFzroGc-unsplash

    Digitale møter: Tips for nybegynnere

    Sagt ja til å holde dine første digitale møter? Tips om hvilken plattform, tekniske problemer & møteagenda finner du her.

    vidaxl

    Fem måter å nyte mer tid utendørs

    Uansett hvor du bor, om det er i et hus med hage, en leilighet, eller en hybel, er det synd om du ikke utnytter sjansen til å tilbringe ekstra tid ute, spesielt i sommermånedene. Når solen er ute og temperaturen stiger, er det mange som liker å få litt frisk luft og naturlig D-vitamin. Men kanskje synes du det er vanskelig å forlate hjemmet av en eller annen grunn? Heldigvis er det ingen grunn til bekymring. Vi har samlet en liste over måter å lokke deg selv til å begi deg ut i den solfylte naturen.

    93909511-f1e9-468e-bcc8-216c5ed2a48ehttps-__unsplash.com_photos_3XQI4AjG36c

    Hvem har ansvaret for brannsikkerheten i borettslag og sameier?

    Ansvaret for brannsikkerheten i et borettslag eller sameie er delt mellom eieren av bygget og styret. Men beboere har også et ansvar. Her kan du lese mer.

    Arkiv